[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هزینه در حوزه آموزش، سرمایه‌گذاری است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اساتید و اعضای هیئت علمی گروه فیزیولوژی دانشگاه، از نزدیک با مسائل مختلف و توانمندی‌های این گروه آموزشی آشنا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه با حضور در دفتر گروه فیزیولوژی دانشگاه و بررسی مسائل مختلف و توانمندی‌های این گروه آموزشی گفت: رشته فیزیولوژی یکی از شاخص‌ترین رشته‌های علوم پایه به شمار می‌رود و تعامل بین گروه‌های پایه و بالینی به پیشرفت بیشتر حوزه آموزش در دانشگاه کمک کرده است.
دکتر «سید وحید حسینی» در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی گروه فیزیولوژی، حضور در محیط‌های علمی و دیدار با علما و اساتید دانشگاه را نشاط‌بخش خواند و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به واسطه حضور اساتید و اندیشمندان برجسته، در ایران می‌درخشد.
او اظهار کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه کوشیده تا مسائل مختلف در حوزه آموزشی و پژوهشی با تعامل و پیگیری مستمر برطرف شود و یکی از اولویت‌ها تسریع در پرداخت معوقات و ترمیم هزینه‌ها در مجموعه دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اهمیت دو حوزه آموزش و تحقیقات ادامه داد: هرگونه هزینه کردن در زمینه‌های تحقیقات و آموزش در واقع سرمایه‌گذاری نتیجه بخش برای آینده است و از طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای ارتقا و پیشرفت دانشگاه لازم است، حمایت می‌کنیم. اهمیت اشاعه فرهنگ مطالعه بین دانشجویان و یادگیری درست و کاربردی مطالب آموزشی، از دیگر محورهای موردتأکید رئیس دانشگاه در جمع اساتید این گروه آموزشی بود. او همچنین با اشاره به تحریم‌هایی که از سوی سایر کشورها به ایران اسلامی تحمیل شده است، گفت: همفکری و هم اندیشی اساتید گروه‌های آموزشی با اساتید علوم نوین و شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت دستگاه‌ها، تجهیزات و ملزومات مختلف، علاوه بر اینکه سبب بی نیاز شدن به کشورهای دیگر می‌شود، خودکفایی کشور را نیز در پی دارد.
دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با اساتید و اعضای هیئت علمی گروه فیزیولوژی، بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در دانشگاه تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی