بهرهگیری از روشهای مهندسی پیچیده در تقاطع اردیبهشت ، روزنامه شیراز نوین
ئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت از پیچیدهترین فنون مهندسی بهمنظور استحکام سازه بهره میگیریم، گفت: با بهرهبرداری از این پروژه شاهد تردد ایمن شهروندان و تسهیل عبورومرور در این منطقه خواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، علیحسین عباسی از پیشرفت تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در شرایط ویژه آبوهوایی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این پروژه فراتر از برنامه زمانبندی شده به بهرهبرداری برسد. وی از انجام عملیات بتنریزی بر قسمتی از مهمترین عرشه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و افزود: در پایان مردادماه یکی از اصلیترین و مشکلترین قسمتهای بتنریزی در عرشه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت به حجم حدود ۶۰۰ مترمکعب با موفقیت به انجام رسید. به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز؛ ارتفاع عرشه این پروژه از کف رودخانه بیشاز ۱۶متر است و این امر اجرای پروژه را با مشکلاتی روبهرو ساخته بود. عباسی با اشاره به این موضوع که در اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت از پیچیدهترین فنون مهندسی بهمنظور استحکام سازه بهره میگیریم، بیان کرد: ترکیبی از اسکافلد و کفراژبندی به متراژ ۱۸۰۰ مترمکعب در این پروژه انجام میپذیرد. وی در بخش پایانی سخنانش ضمن تشکر از حمایتهای شهردار و شورای اسلامی شهر اظهار امیدواری کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت بدون هیچ وقفهای فراتر از برنامه زمانبندی شده به انجام برسد و با بهرهبرداری از این پروژه شاهد تردد ایمن شهروندان و تسهیل عبورومرور در این منطقه پر ازدحام از کلانشهر شیراز باشیم.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین