ارتقای رضایتمندی در ملاقاتهای مردمی، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل آبفا شیراز تأکید کرد:
ارتقای رضایتمندی در ملاقاتهای مردمی
سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع، آبفا شیراز طبق روال هر هفته میزبان عموم مردم و مشترکین میباشد. با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و آبفا شیراز، هر هفته جلسات دیدار مردمی برگزار شده و در این نشست صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل میپردازند. مدیرعامل آبفا شیراز در اینباره گفت: دغدغه و همت ما بر پایه پیگیری سریع و رفع مشکلات مردم است؛ شنیدن بیواسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات مردم از نتایج مثبت این ملاقاتهای مردمی است که باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظهای کاهش میدهد. در این دیدارها، رسیدگی به امور شهروندان با لحاظ هماندیشی، یقیناً در مدتزمان کوتاهتری صورت میگیرد. مجتبی فرهادی، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفا شیراز هم اذعان داشت: ارتباط دوسویه مردم و مسئولان آبفا شیراز اولویت ما برای این شرکت است که با همکاری و تلاش دفتر بازرسی و روابطعمومی، این دیدارهای چهرهبهچهره مردمی بهصورت منظم و هفتگی در دفتر مديرعامل و سایر نقاط در سطح شهر برگزار میشود.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین