[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

باید نبایدهای مهم صبحانه افرادی که در دوره رژیم لاغری هستند ، روزنامه شیراز نوین

صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز است، اگر قصد لاغری دارید خوردن صبحانه خوب و مناسب کمک زیادی به شما خواهد کرد. به گزارش نمناک، صبحانه می‌تواند مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز باشد؛ مخصوصاً زمانی که صحبت از کاهش وزن به میان می‌آید. در ‌این قسمت از نمناک قصد داریم ترفند‌هایی را برای صبحانه به شما معرفی کنیم که می‌تواند به لاغر شدن‌تان کمک کند. در واقع اگر شما در صبحانه وعده‌های غذایی مناسب و سالم بخورید، می‌توانید اشتهای‌تان را در طول روز کنترل کرده و از پرخوری جلوگیری کنید.
صبحانه مفصل بخورید
مطالعات اثبات کرده‌اند که صبحانه باید پرکالری باشد. در واقع کالری آن باید دو برابر شام‌تان باشد. اگر صبحانه به اندازه کافی به شما انرژی ندهد، در طول روز گرسنه می‌شوید و زیاد غذا می‌خورید.
به دنبال منبع سالم چربی و فیبر بگردید
اگر می‌خواهید که مصرف چربی را کاهش دهید، مواد خوراکی را انتخاب کنید که چربی‌های سالم دارند و کالری بدن شما را هم در حد متعادل نگه می‌دارند. روغن‌های سالم گیاهی و همچنین فیبر کافی باعث می‌شود که لاغر بمانید و وزن خود را کنترل کنید.
هرگز صبحانه را نادیده نگیرید
نادیده گرفتن وعده صبحانه خطر ابتلا به اضافه وزن و چاقی را بالاتر می‌برد؛ پس هرگز به سادگی از کنار آن نگذرید.
تخم مرغ بخورید
تخم مرغ کالری کمی ‌دارد؛ اما سرشار از پروتئین و مواد مغذی ضروری می‌باشد. مطالعات نشان می‌دهند که مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه به کاهش وزن کمک می‌کند و پروتئین موجود در آن هم برای نیاز روزانه بدن کافی است.
پروتئین بالا به بدن‌تان برسانید
طبق بررسی‌های انجام شده؛ مصرف پروتئین به صورت روزانه مخصوصاً در وعده صبحانه، از اضافه وزن جلوگیری می‌کند و انرژی کافی را هم در طول روز به شما می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی