[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

وظیفه اساتید دانشگاه، تزریق امید به نسل جوان است، روزنامه شیراز نوین

آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز استهبان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استهبان، در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات 12ساله خانم کوچک‌زاده، دکتر کوروش بامداد دانشیار گروه بیوفیزیک به عنوان سرپرست جدید دانشگاه این مرکز دانشگاهی معرفی شد.
دکتر جاجرمی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، در این مراسم ضمن اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه‌ها در تربیت و اعتلای جامعه گفت: برای حرکت رو به جلوی این انقلاب، تمامی ما نقش داریم و جهت دستیابی به این مهم باید هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد کار خود را به درستی انجام دهد. هرکدام از ما باید وظیفه و مسئولیت خود را به طور صحیح و کامل انجام دهیم.
وی افزود: در فردای قیامت به اندازه نعمت‌هایی که به هر فرد داده شده و مسئولیت‌هایی که داشته، مورد سؤال قرار می‌گیرد. مسئولیت ما اکنون در حوزه دانشگاهی و پرورش جوانان است و باید تمام تلاش خود را در این عرصه به کار گیریم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: تزریق امید به جامعه خصوصاً نسل جوان از وظایف مهم ماست. نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم؛ چراکه دشمن به دنبال ناامیدی است. در صورتی که ما به فرموده قرآن هیچ وقت حق ناامیدی نداریم. به فرموده قرآن ان مع العسر یسرا؛ پس از هر سختی آسانی هست و این آیه بیانگر این است که خداوند کریم در انسان سعه صدر ایجاد می‌نماید و تحمل سختی‌ها را برای انسان آسان می‌نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارج نهادن به تلاش‌های خانم کوچک‌زاده در زمان تصدی مسئولیت دانشگاه پیام نور استهبان، برای دکتر بامداد در پیشبرد امور این دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.
دکتر عبدالحمید خسروی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز ضمن تشکر از زحمات 12ساله خانم کوچک‌زاده اظهار داشت: از مرکز استهبان همیشه به عنوان یکی از مراکز نمونه یاد می‌شود و این مهم فقط با همت و تلاش کارکنان زحمت‌کش این مجموعه قابل دستیابی است. وی همچنین از دکتر بامداد به سبب قبول این مسئولیت و زحمت تقدیر و تشکر نمود.
طالب پور معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری استهبان نیز در این مراسم با تبریک انتصاب دکتر بامداد، خواستار تعامل و ارتباط مداوم دانشگاه با فرمانداری شد.
در ادامه این مراسم دکتر کوروش بامداد سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استهبان، ضمن تشکر از زحمات خانم کوچک‌زاده، خواستار تعامل و همکاری همه کارکنان و همچنین مسئولان شهرستانی جهت پیشبرد هرچه بیشتر اهداف دانشگاه گردید.
گفتنی است این برنامه با حضور دکتر جاجرمی زاده رئیس دانشگاه پیام نور فارس، دکتر خسروی معاون اجرایی استان، روشن مدیر حراست استان، طالب‌پور معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان استهبان، کارکنان و اعضای علمی این دانشگاه برگزار شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی