[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۲۴۳
  • دوره جدید

کاهش ترافیک در رینگ جنوب‌شرقی ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح نواب- کمربندی- احمد بن‌ موسی(ع) تلاشی جهت تکمیل حلقه پیرامونی جنوب‌شرقی به شمال‌غربی شیراز است که تلاش می‌کنیم در بازه زمانی معین به بهره‌برداری برسد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با تأکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات در نقاط مختلف اظهار کرد: اگر امروز در شمال‌غربی شیراز پروژه عظیم زیرگذر گویم در دست اجراست، در جنوب‌شرقی این کلان‌شهر نیز پروژه‌هایی از قبیل پروژه تقاطع غیرهم‌سطح نواب-کمربندی- احمد بن ‌موسی(ع) را در دست اجرا داریم که تلاش می‌کنیم تا در بازه زمانی معین به بهره‌برداری برسد.
وی تکمیل حلقه پیرامونی جنوب‌شرقی به شمال‌غربی شیراز، کاهش بار ترافیکی بولوار رحمت با اتصال این بلوار به کمربندی شیراز «بزرگ‌راه امام خمینی(ره)»، دسترسی به بولوار مدرس و فرودگاه شیراز و کاهش تصادفات و ایمنی در تردد شهرک‌های مجاور کمربندی را ازجمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد.
شهردار شیراز ضمن تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های کلان‌شهری، با نوید این مطلب که همشهریان عزیز امسال شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگی در مقیاس استانی و حتی ملی خواهند بود، خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی واقعاً اجرای چنین پروژه‌هایی اقدامی ارزشمند است و قطعاً مردم عزیز نیز شیرینی بهره‌برداری از این پروژه‌ها را خواهند چشید.
اسدی گفت: هزینه‌های زیادی صرف عملیات اجرایی، تملکی و جابه‌جایی تأسیسات این پروژه شده است.
وی در ادامه به تشریح بخشی از مشخصات فنی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح نواب- کمربندی- احمد بن‌ موسی(ع) پرداخت و گفت: پل شماره یک پروژه «کمربندی به بولوار احمد بن موسی(ع)» در حدود ۱۱۰۰ متر طول رمپ ورودی تا خروجی آن است و ۶۶۰ متر طول عرشه و ۱۳.۵ متر عرض دارد که روی ۱۳۶ عدد شمع و ۵۲ عدد ستون قرار گرفته و در حال حاضر بتن‌ریزی، غلاف و فوم‌گذاری و عایق‌کاری عرشه سگانت این پل در حال انجام است و حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز پل شماره ۲ پروژه «بلوار نواب صفوی به مهدی‌آباد» را نیز شامل ۲ عرشه موازی به طول ۱۴۸ متر، عرض ۱۴.۵ متر در ۱۰ دهانه عنوان کرد و افزود: این پل که روی ۹۶ عدد شمع و ۲۴ عدد ستون اجرا می‌شود، در حال حاضر بتن‌ریزی مرحله نخست به همراه غلاف‎گذاری و فوم‌گذاری عرشه آن در حال انجام است و حدود ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اسدی عنوان کرد: پل سوم این پروژه در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است. شهردار شیراز همچنین از صبر و همراهی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین مجموعه شهرداری در به ثمر رساندن این پروژه‌ها قدردانی و بیان کرد: برای رضایت خاطر شهروندان و رفاه و آسایش هرچه بیشتر آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی