[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درآمدزایی با افق بلندمدت دیده شود ، روزنامه شیراز نوین

در بازدید شهردار شیراز از منطقه ۷، مسائل مختلف مدیریت شهری در این منطقه موردبررسی مدیر ارشد شهری قرار گرفت.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز به همراه سیده مریم حسینی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۷، معاون شهرسازی و معماری، مدیرکل امور حقوقی، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری از منطقه ۷ شهرداری شیراز بازدید کرد.
مدیر ارشد شهری شیراز در این بازدید مسائل مختلف مدیریت شهری در این منطقه را موردبررسی قرار داد و اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این جغرافیای شهری قرار دارد، به سمت درآمدزایی و رفع محرومیت در این منطقه حرکت کرد.
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه فصل جدیدی از کار و فعالیت در شهرداری آغاز شده است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و تقویت ظرفیت‌های گردشگری، رویکرد مدیریت شهری در این منطقه کم‌برخوردار است که باید به جدیت دنبال شود.
انجام تملک‌ها و رفع معارض به‌منظور تسریع در انجام پروژه‌هایی نظیر پروژه کلان بزرگ‌راه سردار شهید استوار که در این منطقه وجود دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که این مقام ارشد در حوزه مدیریت ارشدی به آن پرداخت.
اسدی با تصریح بر این موضوع که شهرداری نهادی درآمد- هزینه است، گفت: مدیران و کارکنان شهرداری در مقوله درآمدزایی باید با افق بلندمدت فعالیت کنند.
شهردار کلان‌شهر شیراز بر ضرورت چابک‌سازی و برون‌سپاری برخی فعالیت‌ها نیز تأکید و تصریح کرد: اصلاح ساختاری و چابک‌سازی کارایی را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و با مدیریت هزینه‌ها به سمت درآمد پایدار حرکت خواهد کرد.
مقوله‌هایی نظیر درآمدزایی پایدار، محرومیت‌زدایی و مباحث مختلف حقوقی برای تسریع در انجام پروژه‌ها در این جلسه موردبررسی این مقام ارشد در حوزه مدیریت شهری و هیئت قرار گرفت. سیده مریم حسینی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با تقدیر از حضور مدیر ارشد شهری در این منطقه، خواستار حضور مستمر و راهبردهای لازم در این منطقه جغرافیایی کلان‌شهر شیراز شد.
قاسم اکبری شهردار منطقه ۷ شیراز نیز در این بازدید با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات شهرداری منطقه متبوع خود با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های مختلف مدیریت شهری، به وضعیت تملک‌ها و مباحث حقوقی مربوطه پرداخت و راه‌های درآمدزایی پایدار در این منطقه به‌منظور بهبود وضعیت شهروندان منطقه را بررسی کرد.
تحول کالبدی شهر با محوریت جذابیت‌های شهری و محرومیت‌زدایی از دیگر محورهایی بود که شهردار منطقه ۷ شیراز در این بازدید تشریح کرد.
مواردی نظیر عوارض، ممیزهای گردشی، بررسی پروژه‌های مختلف فعال در این منطقه، تشریح اراضی و ضوابط کاربری از جمله رویکردهایی بود که در این جلسه موردعنایت شهردار منطقه ۷ بود که در راستای تلاش برای درآمدسازی پایدار و تسریع در امور پروژه‌ها بر آن تأکید کرد.
تکریم ارباب‌رجوع و شهروندان منطقه از دیگر اهداف محمدحسن اسدی بود که در این دیدار به‌صورت چهره به چهره، شهروندان این منطقه مسائل خود را مطرح کردند و شهردار کلان‌شهر شیراز دستور رسیدگی داد.
بازدید از بخش‌های مختلف منطقه و دیدار با مدیران و کارکنان و تکریم شاغلان شهرداری این منطقه همراه با بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری و زیست‌محیطی به‌منظور بهبود سطح زندگی شهروندان این منطقه نیز از اولویت‌هایی بود که شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدید میدانی در نظر داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی