[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۸۶۶
  • دوره جدید

شهرداری نیازمند کارکنانی است که دغدغه خدمت داشته باشند، روزنامه شیراز نوین

ماهیت کار شهرداری به گونه‌ای است که نیاز به کارکنانی دارد که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند و با این هدف انگیزه پیدا کنند. دکتر آیسودا گل‌دهان با حضور در جلسه ملاقات مردمی ‌شهرداری منطقه 5 شیراز گفت: رویکرد کلی در ملاقات مردمی‌ مناطق شهرداری تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتباط رو در رو و بدون واسطه با شهردار و مسئولین است. 
وی با بیان اینکه برنامه‌های ملاقات مردمی ‌با هدف حل مشکلات مردم و رضایت آنان از مجموعه شهرداری برگزار می‌شود، از تکریم ارباب رجوع و دغدغه خدمت شبانه‌روزی به مردم به عنوان یک ضرورت یاد و خاطرنشان کرد: به طور کلی  ماهیت کار شهرداری به گونه‌ای است که نیاز به مسئولان و کارکنانی دارد که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند و با این هدف انگیزه پیدا کنند و به همین منظور در مدیریت شهری نوین باید توجه به دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم را در اولویت قرار داد.  مدیر هماهنگی امور معاونت‌ها و مناطق شهرداری شیراز در ادامه سخنان خود مسائلی چون حقوق شهروندی، آموزش خانواده‌ها در بحث مسائل شهروندی و فراگیری مهارت‌های سبک زندگی و همچنین مشارکت مردمی ‌در امور شهری را از جمله خواسته‌های مردمی ‌عنوان کرد و توجه مسئولان به این مسائل را مهم برشمرد و افزود: اگر مردم را با آموزش‌های گوناگون به نحوی مؤثر در بهبود بخشیدن به امور گوناگون شهر مشارکت و نظارت اجتماعی را به عنوان یک مطالبه به آنها آموزش دهیم، این رویکرد هم تبدیل به یک فرهنگ خواهد شد و هم منجر به توسعه شهری می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی