تنظیم قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها، روزنامه شیراز نوین
رسانه مسئولیت اجتماعی- منیژه بازیار:
مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها، مجموعهای از تعهدات الزامی و اقدامات داوطلبانهای است که شرکتها نسبت به محیطزیست و جامعه -شامل و نه محدود به بهبود زندگی و سلامت کارکنان، شهروندان، جوامع پیرامونی و سایر تأثیرپذیرندگان- انجام میدهند.
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، متناسب با رویکردهای حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتها دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با همیاری و همفکری نخبگان و فعالان این حوزه و برگزاری دهها جلسه نقد و بررسی، مبادرت به تدوین نسخه دوم از پیشنویس قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها ورزید که نسخه بهدستآمده حاصل این گفتوگوهای اجتماعی و همافزایی نخبگانی است.
در این نسخه تلاش شده تا حد ممکن داوطلبانگی حوزه اجتماعی و تمرکز بر طرحهای تشویقی و افزایش شفافیت جایگاه جدیتری پیدا کنند.
سینا شیخی دبیر کارگروه تنظیم پیشنویس دوم قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها از تدوین ویرایش نسخه دوم پیشنویس قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها خبر داد و از کلیه فعالان، متخصصان و افکار عمومی خواست تا با شرکت فعالانه در نظرسنجی پیشرو که با همکاری رسانه مسئولیت اجتماعی انجام میشود، بتوانند در بهبود عملکرد و روند تنظیم متن نهایی قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها کمک کنند.
گفتنی است، این مرکز از طریق رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی csr آماده دریافت دیدگاهها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات متخصصان، کارشناسان، مشاوران اجتماعی و شهروندان گرامی تا تاریخ ۱۵ آبانماه سال جاری از طریق تکمیل فرم در سامانه https://report.csrrasaneh.ir است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۱۲۷۷۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین