[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قرارداد با اسطوره منچستر برای تحقق یک رؤیا ، روزنامه شیراز نوین

ریو فردیناند طارمی ‌را به لیگ جزیره می‌برد! روزنامه آبولا مدعی شد که ریو فردیناند در تلاش است تا مهدی طارمی‌ را به یکی از تیم‌های لیگ جزیره ببرد.
به گزارش «ورزش سه»، به نظر می‌رسد که مهدی طارمی ‌روز به روز، به رؤیای حضور در لیگ برتر انگلیس نزدیک می‌شود. روزنامه آبولا در شماره دیروز خود نوشته است که مهاجم ‌ایرانی از طریق ریو فردیناند راهی لیگ جزیره خواهد شد چرا که مدیر برنامه‌های طارمی، با شرکت ستاره سابق منچستر قرارداد دارد و در واقع فردیناند و همکارانش،‌ ایجنت مهاجم بوشهری محسوب می‌شوند.
در گزارش آبولا آمده است: طارمی ‌پس از رسیدن به هدف خود که نماینده مردمش در یک جام جهانی دیگر بود، اکنون انرژی خود را روی باشگاه پورتو متمرکز کرده است، اما بدون ‌اینکه به مسائل کوتاه مدت یا میان مدت در ‌این باشگاه بیندیشد. 
دو گلی که برابر انگلیس به ثمر رساند، به علاوه پاس گل فوق‌العاده در دیدار مقابل ولز، باعث شد که قیمت مهاجم اژدها در سطح وسیعی بالا برود، به خصوص برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس، آن‌ها مجذوب مستر کلاسی شده‌اند که شماره 9 پورتو در جام جهانی نشان داده است.
طارمی که قبلاً به ‌اینترمیلان هم لینک شده بود، پیش از‌ این به مدیران پورتو اطلاع داده بود که هر نوع صحبتی در مورد تمدید احتمالی قراردادش را به بعد از جام جهانی قطر موکول خواهد کرد. اما او با بازخوردهایی که از طریق مدیر برنامه‌هایش دریافت می‌کند، می‌داند که اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به ‌این موضوع نیست.
بر همین اساس و با توجه به عملکردی که در قطر داشت، مهاجم قهرمان پرتغال از قبل می‌دانست که می‌تواند پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کند و از ‌این طریق رؤیای حضور در لیگ برتر انگلیس را محقق کند. ‌اینجا هم مثل اکثر موارد بحث پول مطرح نیست، چرا که طارمی ‌در یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ‌ایرانی بزرگ شده و همیشه جنبه حرفه‌ای و چشم انداز شغلی خود را بالاتر از هر چیز دیگری قرار داده است.
طارمی ‌پیش از ‌این بارها گفته بود که در پورتو احساس خوبی دارد و ‌اینکه مرتب در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند، به او اجازه می‌دهد در ویترین اصلی فوتبال اروپا باشد. با ‌این حال، در سن 30 سالگی، ‌این بازیکن به زودی پذیرای تغییر شرایط کنونی خواهد بود، اما او فقط در صورتی ‌این کار را خواهد کرد که باشگاهی بزرگ‌تر از پورتو، پیشنهادی را ارائه کند و هرگز به‌خاطر یک تیم درجه دوم که در مسابقات اروپایی حضور ندارد، ‌اینجا را ترک نمی‌کند.
قرارداد او با پورتو تا سال 2024 و با بند فسخ 60 میلیون یورویی است. در‌ این شرایط، تمدید قرارداد منطقی نیست. اما طارمی ‌با علم به ‌این موضوع، قصد دارد تا بحث درباره ادامه همکاری را به پایان فصل بکشاند. زمانی که پیشنهاداتی روی میز وجود خواهد داشت و او در بهترین زمان و بهترین مکان، امکان بررسی یک پیشنهاد جدید را خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی