[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس فیفا: این بهترین جام‌جهانی تاریخ است، روزنامه شیراز نوین

رئیس فیفا:
 این بهترین جام‌جهانی تاریخ است

ورزش 3/ جانی اینفانتینو بار دیگر تأکید کرد که جام جهانی 2022 قطر بهترین جام جهانی تاریخ فوتبال است.
جام جهانی 2022 به پایان خود نزدیک می‌شود و پس از اتمام دور گروهی و یک هشتم نهایی، از روز جمعه بازی‌های یک چهارم نهایی شروع خواهند شد. تا پایان جام تنها هشت بازی دیگر باقی مانده و باید دید چه تیمی ‌در نهایت قهرمان می‌شود.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا که قبل از شروع جام جهانی پیش بینی کرده بود این بهترین جام جهانی تاریخ خواهد شد، ادعای خود را تکرار کرد:«همه بازی‌ها را تا به اینجا تماشا کرده‌ام و به شکل ساده و واضح باید بگویم که این بهترین جام جهانی تاریخ است. بهترین بازی‌های دور گروهی تاریخ را تماشا کردیم و تا بازی سوم، سرنوشت صعود تیم‌ها در بسیاری از گروه‌ها نامشخص بود. بازی‌ها با بالاترین کیفیت و در بزرگ‌ترین ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود و متوسط 51 هزار نفر تماشاگر برای هر بازی به ثبت رسیده است.»
اینفانتینو ادامه داد:«بیش از دو میلیارد نفر در سراسر دنیا بازی‌ها را تماشا کرده‌اند و 2.5 میلیون هوادار نیز در قطر حضور دارند. برای اولین بار همه قاره‌ها در یک هشتم نهایی نماینده داشتند. امسال فاصله تیم‌ها بسیار کم شده و دیگر تیم ضعیف در جام جهانی نداریم. مطمئنم تا پایان رقابت‌ها مجموع بینندگان بازی‌ها از پنج میلیارد نفر عبور خواهند کرد. این نشان می‌دهد که فوتبال یک ورزش جهانی است.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی