[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دشمن متوسل به ترور کور شده است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترور کور که نشان از استیصال و درماندگی دشمنان است، توسط ظالم درمانده علیه مقتدر مظلوم به کار گرفته می‌شود.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه در آیین چهلمین روز درگذشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع)، افزود: همه این مناسبت‌ها مسئله مهمی را در ذهن آزادگان جهان تداعی می‌کند که نظام سلطه و ظلم در مقابل حق حربه‌ای جز منطق ترور 
کورکورانه ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی به ترور آیت الله دستغیب در ۴۱ سال پیش اشاره کرد و اظهار داشت: ۴۰ روز پیش جوانان، دانشمندان، پدران، فرزندان، مادران و کودکان را در حرم امن شاهچراغ(ع) به شهادت رساندند و این افتخار برای مردم ایران و خصوصاً شیراز است که بیش از ۴۰ سال ایستادگی کردند و در تاریخ ایران سربلند 
ثبت شد.
وی ملت ایران را ملتی مقتدر و مظلوم توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی حماسه مردم ایران است که به رهبری امام خمینی(ره) به وقوع پیوست؛ رهبری که کلامی جز در مسیر حق و گامی جز در مسیر خداوند برنداشت.
قالیباف اقدامات تروریستی دشمنان ایران را نشان از استیصال آنها دانست و افزود: آمریکای جنایتکار امروز تروریسم را در سطح بین‌المللی و دولتی پیگیری می‌کند و دست تروریست‌هایی مانند رژیم صهیونیستی را باز گذاشته است.
وی تأکید کرد: پلتفرم‌ها و سامانه‌هایی در فضای مجازی راه اندازی کرده‌اند که در آن آموزش تروریستی می‌دهند و در مقابل نیز از حقوق بشر حرف می‌زنند. رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بیشترین فضاحت صهیونیست‌ها اکنون این است که از درماندگی دست به تروریسم کور می‌زنند.
وی مقاومت و روحیه ایستادگی ملت ایران با وجود همه سختی‌های موجود را دلیل اشتباهات محاسباتی دشمنان دانست و گفت: تروریسم کور جز فجیع‌ترین و جنایتکارانه‌ترین اقدامات و نماد وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست.
قالیباف با بیان اینکه بیش از ۱۷هزار شهید ترور و ده‌ها هزار مجروح طی بیش از ۴۰ سال گذشته در ایران قربانی تروریسم شده‌اند، گفت: کشور ما امروز بزرگ‌ترین قربانی ترور در دنیاست.
وی تروریسم را تلاش یک ظالم درمانده در مقابل یک مظلوم مقتدر دانست و گفت: اکنون کار جنایتکاران حوادث اخیر تروریستی در ایران به جایی رسیده که نه تنها چنین حرکت‌هایی را محکوم و جبران نمی‌کنند، بلکه به گونه‌ای رفتار می‌کنند که خودشان را در دنیا حق‌مدار جلوه دهند.
وی ادامه داد: تروریست‌‌های داعشی که از سوی آمریکا و هم‌دستانش حمایت می‌شوند، اگر فرصت می‌کردند جنایات زیادی را در سرزمین‌های اسلامی رقم می‌زدند؛ اما جوانان ما در دفاع از حرم آنها را سرنگون کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروزه دشمنان ما از طریق رسانه، جنگ شناختی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند که امنیت روانی جامعه را مورد هجوم قرار دهند و خشونت را از طریق فضای مجازی آموزش می‌دهند که در مواجهه با آن تکلیف همه دلدادگان به ایران و انقلاب اسلامی روشن است و باید در این جنگ شناختی قوی به میدان آیند تا عمق امنیت ذهنی جامعه را تأمین کنند.
وی تأکید کرد: همانگونه که شکست داعش عمق استراتژیک و امنیت کشورهای اسلامی را تأمین کرد، اکنون نیز باید ملت در مقابل جنگ رسانه ای که امنیت ذهنی جامعه را با خطر مواجه کرده، وارد عمل شده و با آن مقابله کنند.
قالیباف به حوادث ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: حوادث این مدت مصداق روشن جنایت علیه بشریت به دست مدعیان حقوق بشر، آزادی و حقوق زنان است.
وی عنوان کرد: قبول داریم که کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما حامیان داعش جنگ اقتصادی را به ملت ایران تحمیل کرده‌اند و بخشی از مشکلات کنونی ناشی از تحریم‌هاست؛ هرچند ضعف‌هایی نیز در بخش مدیریتی وجود دارد که باید رفع شود.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران اخیراً اعتراف کرده‌اند که فشار حداکثری اقتصادی بر ایران اثر نداشته است، افزود: بعد از فشار اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و شناختی را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند که این نیز جنگ خطرناکی است و باید همه دست به دست یکدیگر با مجاهدت، همدلی، عقلانیت و با اتکا بر توان مردم بر این مشکلات فائق آییم.
رئیس مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های ایران اشاره کرد و گفت: با توان کشور در حوزه منابع مادی و تولید ثروت و مهم‌تر از آن منابع انسانی، جوانان و متخصصان، آینده روشن پیش روی این ملت است.
قالیباف اظهار داشت: با شروع برنامه هفتم توسعه کشور خواهیم دید که آینده درخشان و اقتصاد باثبات حق مردم ایران خواهد بود.
رئیس مجلس یازدهم به درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: قاسمی در دوران دفاع مقدس مجاهدانه جنگید و بعد از آن نیز در جبهه اقتصادی تلاش‌های زیادی کرد و آثار زیادی در این عرصه از خود به جا گذاشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی