[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تولید محتوای مردم‌پایه، روزنامه شیراز نوین

به گزارش مهر، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس خبر داد و در ادامه به تشریح بخش‌های این رویداد پرداخت.
وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت انسانی موجود در استان فارس و همچنین توانمندی اقشار مردم خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان، نسبت به تولید محتوا با هدف کشف استعدادها و پرورش آنها، این رویداد در دو بخش تولید محتوای مردم پایه و رویداد تولید محتوای تخصصی با حضور گروه‌های مردمی و متخصصان در فضای تولید محتوا برگزار خواهد شد. صحت در ادامه با یبان اینکه در رویداد تولید محتوای مردم پایه، حضور اقشار مردم، دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی و از تاریخ ۵ آبان ماه جهت ارسال آثار از طریق سایت event.bsjmajazi.ir شروع شده و در تاریخ ۲۳ آبان ماه نیز به پایان خواهد رسید، افزود: داوری آثار نیز تا ۲۵ آبان پایان یافته و به ۳۰ اثر منتخب کارت هدیه‌ای معادل ۵میلیون ریال اهدا خواهد شد.
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: در رویداد تخصصی تولید محتوا نیز با هدف شناسایی و استعدادیابی تیم‌های تخصصی، این تیم‌ها در سطح استان فارس در سه بخش پویانمایی (انیمیشن، کات اوت دوبعدی و سه‌بعدی) تولید نرم‌افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی، به مدت ۴۸ ساعت در دانشکده فنی و حرفه ای باهنر شیراز به صورت حضوری در تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه به رقابت خواهند پرداخت. وی اضافه کرد: علاوه بر اهدای جوایز به تیم‌های اول تا سوم که مبالغ ۱۵۰میلیون ریال تیم اول، ۱۰۰میلیون ریال تیم دوم و ۵۰میلیون ریال تیم سوم می‌باشد، در رشته نرم‌افزار موبایلی نیز به هر گروه که بتواند ایجاد اشتغال متناسب با نیازهای جامعه را تأمین و ایجاد نماید، با نظر داوران و کارشناسان، تسهیلاتی همچون وام یک‌میلیارد و پانصدمیلیون ریالی قرض الحسنه تعلق می‌گیرد و همچنین تیم‌های برگزیده در هر بخش می‌توانند به عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فعالیت نمایند.
صحت در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های برگزیده نیز برای شرکت در رویداد تخصصی ملی تولید محتوای دیجیتال در آذرماه به تهران اعزام شده و به رقابت خواهند پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی