پاسخگویی و تکریم بیمهشدگان با ارائه خدمت در فضای مجازی، روزنامه شیراز نوین
سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از اجرای سیاستهای عدالتمحور و تکریم بیمهشدگان با پاسخگویی در فضای مجازی خبر داد. به گزارش روابطعمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، دکتر حسین جعفری از بیمهشدگان بهعنوان ارزشمندترین سرمایههای سازمان یاد کرد و افزود: بهمنظور ارتقا سطح کیفی خدمات، شمارهای در پیامرسان ایتا از ابتدای شهریورماه برای پاسخگویی و دریافت مدارک بیمهشدگان درحال خدمترسانی است. وی این خدمت جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس را در کشور بینظیر توصیف کرد و بیان داشت: شماره 09050671568 در شبکه ایتا از ساعت هفت و سی دقیقه بامداد تا هفده بعدازظهر در شش روز هفته آماده پاسخگویی و دریافت اسناد و مدارک بیمهشدگان است. دکتر جعفری از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی تقاضا کرد اکیداً از تماس تلفنی با این شماره خودداری فرمایند و صرفاً پرسشها، و تصاویر مدارک پزشکی خود را ازطریق شبکه ایتا به این شماره جهت تشکیل پرونده الکترونیک ارسال نمانید. او از استقبال بینظیر بیمهشدگان از این سامانه خدمات الکترونیک در نرمافزار ایتا خبر داد و افزود: کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان فارس روزانه به بیشاز پانصد نفر در بستر فضای مجازی ارائه خدمت میکنند و مجموع پروندههایی که در یک روز کاری بهصورت حضوری و مجازی مورد رسیدگی قرار میگیرد به هفتصد فقره میرسد. دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران خاص در مدیریت درمان تأمین اجتماعی خبر داد و افزود: بیماران خاص شامل گروههای اماس، شیمیدرمانی، دیابت، پوکی استخوان، هموفیلی، تالاسمی و دیالیز و غیره از حمایتهای ویژه مدیریت درمان تأمین اجتماعی بهرهمند میشوند. وی با بیان اینکه مهمترین هدف تأمین اجتماعی افزایش رضایتمندی بیمهشدگان است، افزود: امیدواریم با اتخاذ راهکارهای نوین بتوانیم گامهای عملی در راستای افزایش بهرهوری برداریم. سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: با افزایش تعداد کارشناسان و زیرساختهایی که در فضای مجازی پاسخگوی اربابرجوع هستند، مدتزمان رسیدگی به پروندهها بهطور چشمگیری کاهش مییابد.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین