[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کامیون‌داران ۳ هفته منتظر بمانند ، روزنامه شیراز نوین

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس: میزان سوخت کامیون‌های کارکرده و نو تفاوت دارد و باید در سهمیه آنها لحاظ شود
کامیون‌داران 3 هفته منتظر بمانند 

تا سه هفته آینده طرحی برای رفع مشکلات سوخت کامیون‌داران تدوین می‌شود 

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تشکیل کمیته بررسی مشکلات تأمین سوخت کامیون‌داران گفت: این کمیته تا سه هفته آینده طرحی برای رفع مشکلات سوخت کامیون‌داران تدوین و به کمیسیون عمران ارائه می‌کند. به گزارش شیرازنوین به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی گفت: کمیسیون عمران با انجمن کامیون‌داران، رئیس سازمان راهداری و مسئولان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بود تا مشکلات کامیون‌داران درحوزه تأمین سوخت، توزیع بار و خسارت‌های احتمالی در طول مسیر مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آن چاره اندیشی شود.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقرر شد کارگروهی با حضور مسئولان سازمان راهداری و شرکت پالایش و پخش فرآرده‌های نفتی و نماینده کامیون‌داران تشکیل شود و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفته و سپس تا 3 هفته آینده طرحی برای حل مشکلات آنها به ویژه در حوزه تأمین سوخت به کمیسیون ارائه کنند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبیعتاً میزان سوخت کامیون‌های کارکرده و نو تفاوت داشته و این مهم باید در سهمیه آنها نیز لحاظ شود؛ از طرفی باید میزان مصرف سوخت کامیون‌ها نیز مطابق مسافت طی شده آنها محاسبه شود. همچنین مقرر شد خسارت کامیون‌هایی که در طول مسیر به دلایل مختلف دچار آسیب می‌شوند، توسط سازمان راهداری پرداخت و جبران شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی