[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۳۳۱
  • دوره جدید

ثبت بالغ‌بر ۱۶۵۰۰ تماس شهروندان با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین


اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در مهرماه سال جاری ۱۶هزار و ۶۸۳ تماس بوده که ۶۳.۷۴ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۶.۲۶ درصد مربوط به راهنمایی بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ۱۳۷ در مهرماه سال جاری ۱۶هزار و ۶۸۳ تماس بوده است که ۶۳.۷۴ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۶.۲۶ درصد مربوط به راهنمایی بوده است. بنا بر گزارش اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، سازمان مدیریت پسماند، اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزه‌های اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشته‌اند که درصد آن‌ها به ترتیب ۲۵.۵۶، ۱۰.۷۸، ۶.۸، ۶.۵۴ و ۵.۴۳ است. نظافت معبر، سد معبر بارفروش، مرمت آسفالت، ساخت‌وساز غیرمجاز و سد معبر واحد صنفی نیز اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده است که این درصد به ترتیب: ۸.۹، ۴.۳۹، ۴.۰۵، ۳.۶۴ و ۳.۱۹ بوده است.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی