[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فیلم کوتاه محمدرضا به کارگردانی جوان شیرازی تولید شد، روزنامه شیراز نوین

فیلم کوتاه داستانی محمدرضا با موضوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به کارگردانی بهنام مسئله در شیراز تولید شد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، بهنام مسئله کارگردان جوان شیرازی از تولید فیلم کوتاه داستانی محمدرضا با موضوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به عنوان تازه‌ترین اثر خود خبر داد.
مسئله با اشاره به مظلومیت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در حمله تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) تعدادی از زائران شهید شدند که در این بین سه دانش آموز حضور داشتند که با مطالعه در زندگی این شهدا، تصمیم گرفتم فیلم کوتاه با محوریت محمدرضا کشاورز به تهیه کنندگی مهدی بابایی ساخته شود.
وی ادامه داد: فیلم کوتاه داستانی محمدرضا جزء اولین فیلم‌های کوتاهی است که بلافاصله بعد از اتفاق حرم شاهچراغ(ع) شروع به پیش تولید و سپس تولید شد که روایت‌هایی که در این فیلم وجود دارند کاملاً واقعی بوده و مختصری از خاطرات و شوخی‌هایی که بین محمدرضا با خانواده و دوستان همکلاسی دبیرستانی بوده، می‌باشد.
کارگردان جوان شیرازی به مراحل ساخت این فیلم اشاره کرد و اذعان داشت: ما در روند تولید این فیلم به بن‌بست‌های بسیاری خوردیم که باعث جلوگیری تولید کار می‌شدند و به لطف خدا و شهدا این اثر به صورت کاملاً دلی و با کیفیت فنی خوب تولید شد؛ چراکه بیش از ۸۰ درصد هزینه تولید فیلم به صورت شخصی و مردمی بود و از حمایت ارگان‌های فرهنگی و هنری برای تولید این فیلم مأیوس شده بودیم. لذا این جریان این اثر را نسبت به آثاری که در این رابطه تولید شده‌اند، خاص می‌کند.
کارگردان فیلم کوتاه محمدرضا به عوامل فیلم اشاره کرد و گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم داستانی به عهده اینجانب به تهیه کنندگی مهدی بابایی، دستیار کارگردان فاطمه شادمانی، منشی صحنه زهرا دبیری، بازیگردان علیرضا اسمی، تصویربردار سعید انفرادی، دستیار تصویر حسام جوکار، عکاس رضا کوهی شوریجه، صدابردار حمید حامی، دستیار صدا حمیدرضا نیکخواه، طراح گریم فرناز فتحی زاده، تدوین مهرزاد کشاورز، طراح پوستر مصطفی مبشریان، مدیر تولید محمد مهدی احمدی، مسئول فنی امیرحسین عظیمی، تدارکات ابراهیم دهقان، دستیار تدارکات امیرحسین شرفیان، ترابری حامد داوودی به عهده داشتند.
مسئله، بازیگران این فیلم را حسین فتحی زاده، محمد حسین مقدسی، نیما رمضانپور، علیرضا بهادری، آیناز شهبازی، رقیه خدیوی، فریده مردانه، علیرضا صدری، سید محمد حسینی نژاد، حسام جوکار، علیرضا اسمی، محمد اژدری، ابراهیم دهقان، علی محمد مفتاحی، فاطمه شادمانی، فاطمه اسد زاده و طاهره دائمن 
عنوان کرد.
وی در پایان از همکاری ویژه سرهنگ مجید علی‌پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز و ابراهیم شیشه‌گر مدیر انجمن سینمای جوان فارس که در تولید این پروژه یاری کردند، تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی