[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایشگاه ابزاری برای نشر یافته‌های نوین است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نمایشگاه‌ها ابزاری برای نشر یافته‌های نوین هستند که در حوزه‌های فناوری در بخش‌های اقتصادی می‌توانیم به مخاطبان ارائه کنیم. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه آیفارم شیراز اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا آخرین یافته‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از سازه‌های مربوط به گلخانه، تولید رقم‌ها یا گونه‌های گیاهان دارویی سازگار با شرایط اقلیمی استان را به منصه ظهور بگذارد.
به گفته وی، در نمایشگاه مذکور با مشارکت بخش خصوصی در قالب ۱۱۶ شرکت و ۳۵۶ غرفه محصولات متنوعی ارائه شده است. دهقان پور نمایشگاه آیفارم شیراز را کارگاه آموزشی دانست که به صورت بصری، مخاطبان را با یافته‌های نوین در راستای بهبود بهره‌وری در بخش کشاورزی آشنا می‌سازد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: نمایشگاه‌ها ابزاری هستند برای تبادل تجربیات و تسهیم دانش بین افرادی که می‌توانند منافع مشترکی از حوزه اقتصادی داشته باشند.
دهقان پور به فرایند توسعه گلخانه‌ها در استان فارس نیز گریزی زد و افزود: در سال جاری سطح ابلاغی احداث گلخانه ۲۰۰ هکتار است و با مساعدت مقام عالی وزارت، استاندار محترم و تلاش همکاران عزیز، بالغ بر ۲۲۰۰ هکتار گلخانه در این استان در شرف تأسیس است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه گلخانه‌ها قطعاً یکی از مصادیقی هستند که می‌توانند در اصلاح الگوی کشت به ما کمک کنند، تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی، گسترش گلخانه‌ها می‌تواند به کاهش مصرف آب، افزایش تولید، کاهش مخاطرات و نهایتاً بهره وری تولید کمک کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی