[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

صنعت پای میز خدمت ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه دومین میز خدمت ویژه صنعتگران شهرک صنعتی، به اهمیت برپایی میز خدمت در سراسر استان اشاره کرد و گفت: در دور دوم سفرهای شهرستانی، میز خدمت با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان‌ها برپا می‌شود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه دومین میز خدمت ویژه شاغلان حاضر در شهرک صنعتی شیراز، با بیان اینکه مدیریت ارشد استان پشتیبان صنعتگران است، اظهار داشت: مشکلات پیش روی صنعتگران مراجعه کننده‌ به میزخدمت متنوع بود که در سه حوزه دسته بندی می‌شوند. بخش اول مشکلات به شهرک صنعتی بازمی‌گردد که مقرر شد در چهارچوب قوانین موجود نسبت به رفع آنها اقدام شود.
استاندار فارس تسهیلات بانکی را حوزه دوم از عمده مسائل فعالان اقتصادی شاغل در شهرک صنعتی شیراز عنوان کرد و افزود: عمده تسهیلات بانکی در قالب تبصره ۱۸ قرار می‌گیرد که متأسفانه علی‌رغم گذشت هشت ماه از سال، اعتبارات آن هنوز ابلاغ نشده است. وی افزود: این مسئله به ریاست محترم جمهور و همچنین ریاست محترم قوه مقننه منعکس شده است که امیدواریم با حسن نظر مسئولان ذی‌ربط کشوری همانند سال گذشته حل شود.
دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه حوزه سوم مسائل، مرتبط با سایر دستگاه‌ها می‌باشد، اظهار داشت: با حضور مدیران کل دستگاه‌ها و مدیران بانک‌های استان، تلاش کردیم در حد اختیارات قانونی مسائل پیش روی صنعتگران را حل کنیم تا شاهد شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.
وی افزود: برای اینکه به صورت منظم و پیوسته بتوانیم مشکلات تمام فعالان اقتصادی شاغل در شهرک‌های صنعتی سراسر استان را مرتفع کنیم، دو نماینده معرفی کرده‌ایم؛ لذا از صنعتگران درخواست داریم مسائلی را که مربوط به خارج از شرکت‌های صنعتی است، با این عزیزان مطرح نمایند. در صورتی که مسئله آنان حل نشد، به معاون هماهنگی امور اقتصادی مراجعه نمایند و نهایتاً در صورت عدم پاسخ قابل قبول به شخص بنده مراجعه کنند.
نماینده عالی دولت در انتها با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت در سراسر استان، تصریح کرد: در دور دوم سفرهای شهرستانی، میز خدمت با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان‌ها برپا می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی