[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افزایش پرواز به عتبات عالیات ، روزنامه شیراز نوین

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سازمان حج و زیارت کشور، رضایت زائرین از خدمات استان فارس عمدتاً بالای ۸۰ درصد و در قسمت پرواز بالای ۹۳ درصد بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده با اشاره به اینکه پس از تفویض اختیار اعزام زائران به عتبات عالیات در سال جاری اقدامات متعددی برای بهبود خدمات‌رسانی در این حوزه انجام شده است، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سازمان حج و زیارت کشور، رضایت زائران از خدمات استان فارس عمدتاً بالای ۸۰ درصد و در قسمت پرواز بالای ۹۳ درصد بوده است. 
معاون استاندار با ابراز خرسندی از اینکه استانی شدن روند اعزام زائران به عتبات عالیات مزایای مختلفی از جمله صرفه جویی در منابع، اشتغال‌زایی و رضایتمندی زائران را در پی داشته است، اظهار کرد: از ابتدای این طرح تاکنون ۹هزار و ۳۶۴ زائر از استان فارس به عتبات عالیات اعزام شده اند. فرخ‌زاده با اشاره به اینکه عملکرد شرکت‌های مجری اعزام زائران به عتبات عالیات در استان فارس در راستای ارتقای کیفیت و رفع نقاط ضعف سنجیده شده است، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد به عنوان نمونه یکی از شرکت‌های مجری در شیراز با اعزام ۶۴۷۹ نفر، رتبه اول اعزام در استان و رتبه نهم در کشور را به خود اختصاص داده است. آمارها نشان می‌دهد این شرکت موفق به کسب ۸۱ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در خدمات حمل و نقل داخل ایران، پرواز، حمل و نقل داخل عراق و اسکان شده است. 
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس با تأکید بر اینکه افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائران و بهبود روند اعزام به عتبات عالیات از مبدأ استان فاترس در دستور کار نهاد‌های متولی قرار دارد، اظهار کرد: در راستای دستیابی به اهداف مذکور، علاوه بر سیاست‌گذاری‌های کلان، جزئیات خدمات رسانی به زائران از سوی شرکت‌های مجری به دقت بررسی و اعلام می‌شود. 
جانشین استاندار فارس در شورای زیارت افزود: در ستاد تسهیلات خدمات سفر مصوب شد مدیرکل فرودگاه‌های استان از هم اکنون تلاش مجدانه خود را برای افزایش پروازها در اسفندماه ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ به انجام برسانند.
معاون استاندار فارس عنوان کرد: در دیدار خود با معاون حج و زیارت کشور بر لزوم تسهیل و افزایش پروازها به مقاصد کشورهای سوریه، عراق و عربستان و افزایش کیفیت خدمات در این کشورها و همچنین امکان فروش بلیت توسط تمامی دفاتر خدمات مسافرتی استان به صورت آزاد تأکید شد. فرخ‌زاده همچنین از توافق با بانک رسالت برای پرداخت تسهیلات به افراد ثبت نام شده خبر داد و افزود: میزان این تسهیلات که برای تسهیل اعزام زائران اختصاص می‌یابد، به ازای هر نفر ۸۰میلیون ریال بوده و بدون سود پرداخت می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی