[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۶۲۴
  • دوره جدید

جزئیاتی از قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، جمشید تقی‌زاده با بیان اینکه در قرارداد جدید که دو میلیون نفر بیمه شده شامل بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن‌ها را در بر می‌گیرد، سطح خدمات و تعهدات افزایش یافته است گفت: قرارداد سال گذشته هزار میلیارد تومان بودکه امسال به ۱۴۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی افزود: در سقف تعهدات انواع خدمات نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۱۷درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه خدمات بیمه‌ای تعریف شده از زمان انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ به مدت یک سال برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل که مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند قابل استفاده خواهد بود، گفت: برای اولین بار سهم آورده صندوق بازنشستگی نسبت به سهم بازنشستگان افزایش یافته و برای امسال سهم بازنشستگان ۳۰هزار تومان برای هر نفر تغیین شده است.
تقی زاده افزود: سقف پوشش بیمه در خدمات بستری فوق تخصصی و جراحی از ۱۷ به ۲۰میلیون تومان؛ خدمات بستری عمومی از هشت میلیون و ۵۰۰هزار تومان به ۱۰میلیون تومان؛ خدمات تشخیصی درمانی از ۶۵۰هزار تومان به ۷۵۰هزار تومان؛ خدمات آزمایشگاهی از ۳۲۰ به ۳۵۰هزار تومان، خدمات مجاز سرپایی از ۳۵۰ به ۴۰۰هزار تومان، هزینه آمبولانس داخل شهری از ۷۵ به ۸۵هزار تومان و هزینه آمبولانس و هواپیمای بین شهری حداکثر در چهار نوبت به ۳۰۰هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه باید تردد بازنشستگان به ادارات برای بیمه تکمیلی به حداقل ممکن برسد گفت: سلامت بازنشستگان را امری اقتصادی نمی بینیم.
به گزارش ایسنا، طاهر موهبتی در مراسم امضای قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری که در شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد با بیان اینکه در بحث بیمه مکمل برای بازنشستگان کشوری که آتیه‌سازان حافظ انجام می‌دهد مشتری‌مداری بسیار برایمان بااهمیت‌تر از آن است که بخواهیم از طریق مناقصه کار را انجام دهیم، گفت: اینکه بیمه شدگان ما را بپذیرند و بتوانیم خدمات خوبی انجام دهیم بسیار مهم است.
وی افزود: سلامت بازنشستگان را اقتصادی نمی‌بینیم. آن‌ها را پدرومادر خود می‌دانیم و در چنین نگاهی خوش‌برخوردترین و لطیف‌ترین افراد باید متصدی امور مراجعان باشند و حتماً باید سرعت عمل را به حداکثر برسانیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه باید تردد بازنشستگان به ادارات برای بیمه تکمیلی به حداقل ممکن برسد، گفت: یکی از روش‌ها الکترونیکی کردن خدمات است. بررسی اسناد گاهی اوقات باعث می‌شود پرداخت خسارات با تأخیر انجام شود که باید برطرف شود. همچنین باید امکانی را فراهم کنیم که بیمه‌شدگان از قوانین آگاهی پیدا کنند.
موهبتی با تأکید بر اینکه برای ما هیچ چیزی مهم‌تر از رضایت مشتری و به ویژه بازنشستگان نیست گفت: حتی اگر بخواهیم هدف اقتصادی داشته باشیم تا رضایت مشتری را به دست نیاوریم کاری از پیش نمی بریم. باید بهترین و خوش برخوردترین کارمندان را برای رسیدگی به امور بازنشستگان بکار بگیریم.
تقی زاده با بیان اینکه برای کاهش مراجعات حضوری و بروکراس‌‌های اداری کلیه فرایندهای بیمه تکمیلی درمان به صورت الکترونیکی خواهد بود گفت: در این الکترونیکی کردن وضعیت بیمار کاملاً دیده می‌شود. همچنین همه نیازهای بازنشستگان دیده می‌شود که کاهش مراجعات حضوری و حذف بروکراسی‌ها را در بر داشته و شفافیت هزینه‌ها محقق می‌شود.
وی افزود: امیدواریم با این نگاه کلان که وجود دارد، به بهترین نحو عمل شود و امروز شاهد یکی از موفقیت ها برای بازنشستگان باشیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با اشاره به اینکه به منظور حمایت از 34هزار بیمار خاص و صعب العلاج علاوه بر سقف تعهدات قرارداد برای دارو و سایر خدمات بیش از سقف پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به فراوانی مراجعات بازنشستگان به بخش‌های پاراکلینیکی و مطالبات ایشان امسال 150میلیارد تومان‌ به صورت شناور در این بخش هزینه خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی