[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تکنیک‌های بسیار ساده برای رفع درد و درمان سریع استرس، روزنامه شیراز نوین

به دلیل مشکلات زیادی که استرس برای بدن به‌وجود می‌آورد بهتر است تکنیک‌هایی برای کنترل استرس روزانه بلد باشید و اضطرابتان را کاهش دهید.
به گزارش نمناک، در دنیای پر مشغله امروزی ما به راهکار‌های سریع نیاز داریم تا استرس و درد خود را از بین ببریم. کاری که باید انجام دهیم، این است که سعی کنیم روش‌هایی را پیدا کنیم که بتواند در کمتر از پنج دقیقه درد و استرسمان را از بین ببرد که این راهکارها شامل موارد زیر هستند.
ریختن نمک روی زبان
اگر می‌خواهید که سطح استرس‌تان را کم کنید؛ حتماً روی زبان خود نمک بریزید که احساسات مثبت را در شما بیدار می‌کند و حواستان را از استرس دور می‌کند؛ البته ممکن است شما را تشنه کند که باعث می‌شود سریع آب بنوشید که البته برای سلامتی‌تان هم مفید است.
استفاده از یخ
یخ یکی از قدیمی‌ترین و مؤثرترین راهکار‌ها برای از بین بردن درد در بدن می‌باشد که برای آسیب دیدگی، التهاب و ورم بسیار مناسب است. کافی است که یک قالب یخ را روی ناحیه مورد نظر بگذارید تا دردتان آرام شود.
ماساژ وسط ابرو
فشار و ماساژ معمولاً راهکاری بسیار عالی برای کاهش درد و استرس می‌باشد که یکی از بهترین نواحی برای انجامِ آن در وسط ابرو‌ها است. در واقع فشار یا ماساژ در این ناحیه باعث از بین بردن استرس و اضطراب در کلِ بدن می‌شود.
ماساژ گوش
یکی دیگر از نقاط فشار که می‌تواند با استرس مبارزه کند؛ گوش است. در واقع به آن دروازه آرامش هم می‌گویند که ماساژ دادن این ناحیه و اعمال یک فشار ملایم باعث کاهش استرس‌تان می‌شود.
خوردن جودوسر
جو یک ماده غذایی سالم است که باید آن را در رژیم غذایی خود جای دهید که فواید بی‌شماری هم دارد. حاوی منیزیم و پتاسیم است و فشار خون را کاهش می‌دهد، سطح سروتونین که هورمون شادی و آرامش است را هم بالا می‌برد.
آب زنجبیل برای گوش درد
اگر درد خیلی شدید پیدا کرده‌اید، می‌توانید از روغن یا آب زنجبیل استفاده کنید که گرما و حرارت آن باعث کاهش درد می‌شود. کافی است که مقداری از این ترکیب را به لایه بیرونی گوش‌تان بزنید که دارای خواص ضد التهابی هم هست و درد را از بین می‌برد.
نوشیدن آب پرتقال
همان طور که می‌دانید؛ ویتامین c فواید بی‌شماری برای بدن دارد که یکی از آن‌ها از بین بردن استرس است. در واقع استرسِ بالا به معنای کمبود ویتامین سی می‌باشد؛ بنابراین مصرف این ویتامین راهی عالی برای کاهش اضطراب است.
جویدن آدامس
جویدن آدامس فواید بسیار زیادی برای آرامش دارد، استرس را کم می‌کند و باعث افزایش سطح هوشیاری نیز خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی