[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گام آخر اسکان فیبر نوری ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام شبکه‌گذاری فیبر نوری در شهرستان‌های لار، فسا، کازرون و مرودشت باشیم. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه بررسی روند اجرایی اتصال منازل استان فارس به شبکه فیبر نوری که با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد شرکت‌های پیمانکار و مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دفتر استاندار فارس برگزار شد، گفت: پیرو جلسه با وزیر محترم ارتباطات و حسب ضرورت افزایش دسترسی مردم استان به پهنای باند بیشتر، خواستار احداث و تکمیل شبکه فیبر نوری تا منازل تمام هم‌استانی‌ها هستیم.
استاندار فارس افزود: در خصوص مرکز استان، پس از تفاهم با شهرداری شیراز و انجام هماهنگی‌های لازم، در مدت دو هفته آینده اقدام می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه فارس در این حوزه نسبت به کشور نباید عقب باشد، اظهار داشت: با قول مساعد پیمانکاران این پروژه، شبکه‌گذاری فیبر نوری در شهرهای کازرون، مرودشت، لار و فسا تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و جدول زمان‌بندی اجرا در سایر شهرهای استان نیز در عرض چند هفته آینده به اینجانب ارائه شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی