[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آزادراه در اتاق جلسات ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: امیدواریم ۶ قطعه از آزادراه اصفهان- شیراز،‌ که از ایزدخواست شروع شده و تا بزرگ‌راه شیراز به سپیدان ادامه دارد، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط تا پایان سال ۱۴۰۱ زیر بار ترافیک برود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه هماهنگی دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و مؤثر در بهره‌برداری از آزادراه اصفهان- شیراز، اظهار داشت: این پروژه از ایزدخواست شروع شده و تا بزرگ‌راه شیراز به سپیدان ادامه دارد که امیدواریم ۶ قطعه از آن با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط تا پایان سال ۱۴۰۱ زیر بار ترافیک برود.
استاندار فارس با اشاره به مسافت ۲۱۰ کیلومتری این شش قطعه، افزود: برای فراهم شدن مقدمات بهره برداری از این قطعات، تصمیماتی مبنی بر حضور دستگاه‌های انتظامی و خدمات رسان اتخاذ شد. وی افزود: برای تسریع در اجرای مصوبات، به صورت ویژه موارد را رصد می‌کنیم. دکتر ایمانیه از اورژانس، هلال احمر، راهداری، پلیس‌راه و مخابرات به عنوان دستگاه‌های مؤثر در بهره‌برداری از آزادراه نام برد و افزود: حداقل دو مجتمع رفاهی بین‌راهی نیز تا زمان بهره‌برداری از این پروژه در طول مسیر 
احداث می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی