[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کلاهبرداری ۱۴۰میلیاردی با تشکیل صندوق خانگی ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی «کوه‌چنار» از دستگیری دختری که با تشکیل صندوق خانگی اقدام به کلاهبرداری 140میلیارد ریالی کرده بود، خبر داد. 
سرهنگ «لطف‌الله محمدی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط فردی از طریق ایجاد صندوق‌های خانگی از آنها کلاهبرداری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی متوجه شدند خانمی با ایجاد صندوق خانگی نسبت به پرداخت سودهای غیرمتعارف و چند برابر بیشتر از بانک‌ها اقدام کرده و در این خصوص نیز یک‌هزار و 200 نفر عضو این صندوق شده‌اند. فرمانده انتظامی کوه‌چنار افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم در 8 ماه گذشته با ایجاد صندوق خانگی و همدستی 7 نفر دیگر مبلغی بالغ بر 140میلیارد ریال از اعضا جمع‌آوری و تنها 7میلیارد ریال را به عنوان وام واگذار و مابقی سرمایه جذب شده را کلاهبرداری کرده‌اند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران انتظامی موفق شدند در عملیات‌های جداگانه هر 7 نفر همدست متهم را شناسایی و دستگیر کنند، تصریح کرد: هر 8 نفر از دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی روانه 
دادسرا شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی