[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۳۱۳
  • دوره جدید

تجلیل از مدیرعامل آبفا شیراز به‌عنوان سفیر برتر، روزنامه شیراز نوین

ویداد جایزه ملی مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) صنعت آب‌وفاضلاب با حضور هاشم امینی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور و مرتضی بخشایش، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، در تالار آبگینه آبفا استان تهران برگزار شد و از بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز، به‌عنوان سفیر برتر این حوزه تقدیر گردید. مدیرعامل شرکت مهندسی آب‌وفاضلاب کشور در این مراسم با تأکید بر اهمیت ارتقا کیفیت در تمامی سطوح صنعت آب‌وفاضلاب، اقتصاد آب را به‌عنوان یک موتور محرکه اساسی معرفی کرد و بیان داشت: این موضوع نباید تنها به حوزه حکمرانی محدود شود. هاشم امینی افزود: مرکز ارتباط با مشتریان باید به‌عنوان پلی بین مردم و مدیران، تحولی بنیادین در ساختار فیزیکی و نیروی انسانی خود تجربه کند؛ کارکنان این مراکز نیز باید افرادی صبور، باتجربه و حساس باشند تا رضایت مشتریان و کارکنان، به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، تأمین شود. ️وی همچنین بر ضرورت به‌کارگیری هوش‌مصنوعی در شرکت‌های آب‌وفاضلاب به‌ویژه در مراکز ارتباط با مشتریان تأکید کرد و گفت: توجه بیشتر به آموزش و ایجاد آرامش برای کارکنان این بخش، منجر به بهبود خدمات و افزایش رضایت عمومی خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی