گستردگی ارتباط با مشترکان در پهنه فارس، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس که پیش از این زمان برخورداری شهرها و روستاهای استان از سامانه ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) را حداکثر تا پایان دیماه اعلام کرده بود، از انجام کامل این فرایند، زودتر از موعد مقرر خبر داد.
علی شبانی روز ۲۶ دیماه در نشست آبفا فارس با اشاره به گستردگی استان فارس و خدمترسانی به ۱۲۲ شهر و بالغ بر ۲هزار و ۲۰۰ روستا گفت: به محض آغاز مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب فارس و با توجه به اینکه تنها ۱۹ شهرستان استان تحت پوشش اقدامات فوریتمحور مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) بود، الزام شد در کوتاهترین زمان ممکن سراسر استان زیر پوشش این مرکز قرار گیرد.وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید شرکت مبنی بر ارائه خدمات بهنگام و باکیفیت به مشترکین، مقرر شد تا در پرتو تلاش مضاعف، تا انتهای دیماه امسال این مهم محقق شود و تمامی اقدامات خدماتی و فوریتمحور در سراسر استان برقرار شود که بحمدالله پروژه مزبور بسیار زودتر از موعد مقرر به بهرهبرداری رسید.
شبانی افزود: مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارای سامانهای است که بهمنظور پاسخگویی به کلیه نیازهای خدماتی و فوریتمحور مشترکین اعم از اعلام حوادث و اتفاقات حوزه آب، فاضلاب و بهداشت، همچنین درخواستهای مشترکین، شکایت، انتقادات و پیشنهادات تعریف شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا فارس ادامه داد: این مرکز از سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) در جهت اعلام قطع آب، راهنمایی مشترکین، دریافت درخواستهای مشترکین، گرفتن وقت ملاقات از مدیرعامل و معاونین، شکایات، پیشنهادات و انتقادات نیز بهره میبرد. وی یادآور شد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در ابتدای آبانماه سال جاری کلیه شهرها و روستاهای استان فارس را تحتپوشش خدمات این مرکز درآورده است؛ همچنین کلیه اقدامات فوریتمحور و خدماتمحور به مشترکین تحتپوشش و مشتریان این مرکز ارائه میشود. شبانی در خصوص عملکرد این مرکز نیز گفت: این مرکز از ابتدای آبانماه تا پانزدهم دیماه سال جاری پاسخگوی بیش از ۲۱هزار تماس از مشترکین بوده است که از این تعداد، ۱۸هزار و ۶۳۸ تماس از طریق پاسخگویی مستقیم اپراتورها و ۲هزار تماس از طریق پاسخگویی خودکار (IVR) انجام پذیرفته است. رئیس هیئتمدیره شرکت آبفا فارس در خصوص موضوع تماسها هم اظهار کرد: در دوره مذکور ۲۳۷ مورد قطعی آب از سوی امور آبفا شهرستانهای فارس به مرکز ارتباط با مشتریان گزارش شده که از طریق IVR به اطلاع مشترکین رسانده شده است. وی گفت: عمده تماسهای مشترکین با این مرکز، فوریتمحور و به ترتیب مربوط به اعلام نشتی انشعابات و شکستگی در شبکه توزیع بوده و بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز مربوط به شهرهای جهرم، نورآباد و مرودشت بوده است.
شبانی تصریح کرد: تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان فارس از ابتدای آبانماه تا پانزدهم دیماه سال جاری بیش از ۵هزار و ۵۰۰ فقره بوده و بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال بوده است. مدیرعامل شرکت آبفا فارس در خصوص تعداد حوادث فاضلاب در شهرها و روستاهای منتفع از سیستم جمعآوری و دفع بهداشتی فاضلاب هم گفت: در بازه زمانی یادشده، ۱۹۵ فقره حوادث فاضلاب گزارش شده است. وی در پایان از مشترکین آب و فاضلاب سراسر استان خواست تا در راستای ارتقای سطح خدمات، هرگونه اختلال در روند ارائه خدمات آب و فاضلاب اعم از قطع آب، شکستگی خطوط انتقال یا شبکههای توزیع آب و همچنین کیفیت آب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ گزارش کنند.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین