پاسخگویی رویکرد اصلی تأمین اجتماعی است، روزنامه شیراز نوین
رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس:
پاسخگویی رویکرد اصلی تأمین اجتماعی است
سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از آمادگی به منظور بررسی مطالبات بیمهشدگان خبر داد.
جعفر صفوینژاد با تبریک فرا رسیدن دهه پرفروغ فجر و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین مجموعه ارائهکننده خدمات بیمه درمانی در کشور است. وی تکریم بیمهشدگان را از سیاستهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: با گسترش زیرساختها و ارتقای سطح کیفی خدمات بهدنبال افزایش رضایتمندی خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستیم. صفوینژاد با بیان اینکه راه ارتباطی متعددی به منظور جلب نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات بیمهشدگان تدارک دیده شده، اظهار داشت: نظرات مردمی نقش ارزندهای در شناسایی چالشها، بهبود سطح کیفی خدمات و پیشبرد اهداف کلان سازمان دارد. وی مشارکت بیمهشدگان در بهبود سطح خدمترسانی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: پاسخگویی به مطالبات بیمهشدگان یکی از رویکردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی است و بر این اساس سامانههای متعددی تعریف شده است.
صفوینژاد با بیان اینکه یکی از بهترین و مؤثرترین راههای ارتباطی با بخش درمان تأمین اجتماعی از طریق سامانههای الکترونیکی است، افزود: سامانه سوتزنی سازمان تأمین اجتماعی به آدرس Ba.tamin.ir آماده دریافت مطالبات مردمی در حوزههای مختلف است. به گفته این مقام مسئول، این سامانه برای اخذ مطالبات مردمی در نظر گرفته شده و قابلیت ابراز محرمانه نظرات نیز در آن گنجانده شده است. رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: نظرات ارزشمند کاربران توسط عالیترین مقام نظارتی تأمین اجتماعی در سازمان مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین