[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۴۳۲
  • دوره جدید

رسیدگی هوشمند به مطالبات شهروندان، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا، لطفعلی اقبالی مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات شهرداری صدرا، از  آغاز به‌کار سرویس سامانه صدرا من (سامانه ۱۳۷) در شهر صدرا با مساعدت و پیگیری مجتبی پارسایی شهردار شهر صدرا خبر داد : این سامانه شامل خدمات بسیاری نظیر رسیدگی به مشکلات حوزه‌های خدمات شهری، عمران، ساخت‌وساز غیرمجاز، آتش‌نشانی، رفع سدمعبر، سازمان حمل‌ونقل، فضای‌سبز و... است که شهروندان بدون مراجعه به شهرداری  می‌توانند با نصب نرم‌افزار مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوند.
وی افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح مهم و کاربردی شفاف‌سازی در ارائه خدمات شهرداری در حوزه‌های مختلف است و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان در انعکاس مشکلات و درخواست‌ها و همچنین تسریع بخشیدن به رسیدگی امور تا حصول نتیجه و نیز اطلاع یافتن شهروندان از روند پیگری درخواست‌ها از دیگر اهداف اجرای این طرح جامع و کاربردی است .
اقبالی خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب این نرم‌افزار می‌توانند به‌صورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند همچنین یکی دیگر از محاسن نصب این طرح می‌توان به برخط بودن آن اشاره کرد که این امر موجب تسریع در ثبت موارد و رسیدگی به امور خواهد بود همچنین سامانه مذکور دارای قابلیت ضبط مکالمات و درخواست‌های شهروندان حتی بدون حضور کاربران سامانه و ارسال کد رهگیری به‌صورت پیامک  و پیگیری مراحل درخواست تا حصول نتیجه می‌باشد.
پیش‌ازاین سامانه 137 فقط به‌صورت تلفنی توسط کاربران قابلیت دریافت و رسیدگی داشت که با راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه جدید 137 شهروندان می‌توانند با استفاده یکی از روش‌های زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند:
1. تماس با شماره 137 (از طریق تلفن ثابت یا گوشی همراه) در شهر صدرا
2. مراجعه به وبسایت سامانه 137 شهرداری صدرا به آدرس
 https://137.shahrdari-sadra.ir
3. مراجعه به وبسایت شهرداری صدرا به آدرس https://shahrdari-sadra.ir و انتخاب گزینه سامانه 137
4. نصب اپلیکیشن موبایلی سامانه 137 صدرا من  از طریق لینک
https://137.shahrdari-sadra.ir  و ثبت پیام از طریق گوشی‌های همراه 
همچنین اقبالی مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات از راه‌اندازی سامانه‌های 125، بازرسی و حراست در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی