[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حمله ارسلان به رکورد فرهاد، روزنامه شیراز نوین

درخشش «مطهری» در سوپرجام باعث شده تا او همچنان گزینه نخست خط حمله استقلال باشد.
به گزارش فوتبال 360، امیرارسلان مطهری فصلی متفاوت و باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد، از ممنوعیت حضور در تمرینات استقلال و احتمال خروج از فهرست آبی‌پوشان پایتخت تا بازگشت به تمرینات و رفته‌رفته بازگشت به ترکیب استقلال و گلزنی برای آبی‌پوشان پایتخت در مسابقه سوپرجام و رساندن شاگردان ریکاردو ساپینتو به اولین جام! گویا روزهای پرماجرای مطهری در لیگ بیست‌ودوم ادامه دارد و حالا او بعد از گذراندن حواشی مختلف، به گزینه اول خط حمله استقلال در دربی تبدیل شده است.
مطهری در تعطیلات فیفادی خود را مهاجم آماده‌ای نشان داد و تجربه بالای او در ادوار دربی باعث شده تا ریکاردو ساپینتو بیشتر علاقه‌مند به استفاده از او در مسابقه این هفته مقابل پرسپولیس باشد و البته مهاجم باتجربه آبی‌پوشان پایتخت هم علاقه‌مند است تا با حضور دوباره در مصاف با پرسپولیس بتواند رکورد فوق‌العاده خود در دربی را بهبود بخشد.
مهاجم 29 ساله آبی‌پوشان پایتخت در دربی برگشت لیگ نوزدهم عملکردی استثنایی داشت و موفق شد هر 2 گل استقلال را به‌ثمر برساند. او سپس در مصاف استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ بیستم بار دیگر توانست در نقش منجی آبی‌پوشان پایتخت ظاهر شود و موفق شد دروازه پرسپولیس را فرو بریزد تا در 2 مسابقه مختلف در ادوار دربی موفق به گلزنی شده باشد.
حسن روشن، صمد مرفاوی، فرشاد پیوس، صادق ورمزیار، آرش برهانی و مجتبی جباری بازیکنانی هستند که در ادوار دربی سابقه گلزنی در 3 دربی مختلف را دارند و حالا امیر ارسلان مطهری در رویارویی هفته آینده سرخابی‌های پایتخت‌ این فرصت را دارد تا با باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند، نام خود را به ‌این فهرست اضافه کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی