[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سکوت عجیب باشگاه پرسپولیس درباره مصدومیت دیاباته، روزنامه شیراز نوین

طرفداری/ شیخ دیاباته از سوی باشگاه پرسپولیس کاملاً از نظر خبری بایکوت شده است
به جز چند جمله از سوی دکتر علیرضا حقیقت که هیچ اطلاعاتی از وضعیت حقیقی شیخ دیاباته نداده، باشگاه پرسپولیس هیچ خبری را به رسانه‌ها منتقل نکرده است.
بالاخره قرار بود پس از گذشت 11 هفته برای یک بار هم که شده شاهد یک بازی از پرسپولیس با دو مهاجم تخصصی از ابتدای مسابقه باشیم که همین دو روز قبل اعلام شد شیخ دیاباته مصدوم شده است.
پس از بازی با سپاهان، نه خبری روی سایت باشگاه قرار گرفت و نه کادر پزشکی و نه مدیران روابط عمومی ‌و رسانه‌ای از مصدومیت ‌این بازیکن خبر دادند و در موردش شفاف سازی کردند تا درنهایت افراد دیگری در باشگاه‌ این وظیفه را برعهده گرفته و خبر مصدومیت دیاباته را در اختیار چند رسانه قرار دادند. مثل تمام ماه‌ها و هفته‌های قبل که برخی دیگر از باشگاه نشین‌ها به جای مدیران خبری، وظیفه اطلاع رسانی را برعهده گرفتند تا مدیران خبری باشگاه پرسپولیس همچنان 20 تا یکی پاسخگوی رسانه‌ها باشند. پس از انتشار خبر مصدومیت شیخ، باز هم نه مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی ‌در ‌این مورد شفاف سازی کردند و پاسخگو بودند، نه کادر پزشکی. تا ‌این که باز هم چند نفر دیگر جز مردان رسانه‌ای باشگاه‌ این خبر را در اختیار برخی رسانه‌ها گذاشتند که غیبت شیخ در دربی قطعی است و او حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود.
حتی کار به جایی رسید که تعدادی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند دیاباته مصدوم نبوده و مشکلی هم برای حضور در دربی هم ندارد اما خودش را به مصدومیت زده است تا پولش را بگیرد و اعجاب آور است که  مقابل چنین اخباری نیز شاهد انفعال بخش خبری باشگاه پرسپولیس هستیم تا مشخص شود چه وضعیت خبری بلبشویی در باشگاه پرسپولیس حکمفرماست.
موضوع زمانی جالب می‌شود که رسانه رسمی‌ باشگاه با همان فرمول همیشگی پیش رفت و چند خط در مورد گزارش تمرین روز چهارشبه سرخ‌ها نوشت بدون‌ این که حتی اشاره کند دیاباته در تمرین حاضر است یا نه. به هر روی درحال حاضر خبری از دیاباته نبوده و مشخص نیست دیاباته مصدوم است یا باز هم ‌این سکوت به خاطر بدهی باشگاه به‌ این بازیکن است اما هرچه هست با توجه به بایکوت خبری شیخ، وضعیت ‌این مهاجم مالیایی در آستانه دربی نامشخص است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی