پاسخگویی به ۲۰هزار درخواست مشترکان، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه امداد گاز فارس طی دو ماه دی و بهمنماه به بیش از 20هزار تماس مشترک گاز پاسخ داده است که از این تعداد، افزون بر 67 درصد مشکلات با ارائه مشاوره تلفنی برطرف شد و حدود 33 درصد نیز منجر به اعزام تیمهای عملیاتی شد. به گزارش روابطعمومی شرکت گاز استان فارس؛ وحید بهفر با بیان اینکه تیمهای امداد گاز با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماسهای مشترکان، توانستهاند ضمن ارائه راهنماییهای تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، گفت: طی دوماه گذشته بیش از 20هزارو400 تماس با واحد امداد گاز شرکت گاز استان فارس برقرار شده است که از این تعداد افزون بر 13هزارو700 تماس با ارائه خدمات مشاوره تخصصی منجر به رفع مشکل شد. وی افزود: بااینحال، در ششهزارو600 مورد تماس، تیمهای امداد به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی، ایمنی مشترکان را تأمین کردند. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز استان را به سربازان جبهه ایمنی تشبیه و خاطرنشان کرد: امدادگران گاز در این روزها با تلاش مستمر درحال رفع نواقص شبکه گازرسانی و انجام تعمیرات اضطراری هستندکه فعالیتهای آنها در جهت حفظ ایمنی و رفاه شهروندان در فصل سرما و برودت هوا اهمیت ویژهای دارد. بهفر خاطرنشان کرد: امدادگران بهصورت شبانهروزی در آمادهباش کامل هستند تا در سریعترین زمان ممکن به درخواستهای مشترکان پاسخ دهند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مشترکان گاز درصورت مشاهده هرگونه نشتی یا بروز مشکل در شبکه گازرسانی میتوانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و از خدمات امدادی بهرهمند شوند. لازم به ذکر است مرکز مکانیزه بهرهبرداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانهروز آماده خدمترسانی به مشترکان گاز شیراز هستند و در سال جدید نیز سامانه (avl) بهمنظور ارسال اطلاعات آنلاین پساز ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راهاندازی که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی میباشد.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین