[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۳۸۹
  • دوره جدید

ثبت ۱۱۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ بالغ بر ۱۱هزار تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ بالغ بر ۱۱هزار تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند. موضوعات تماس شهروندان کلان‌شهر شیراز نیز شامل موضوعات متعددی بوده است که نظافت، ساخت‌وساز و سد معبر جزو سه اولویت پرتکرار بوده است. اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با اشاره به موضوعات تماس میهمانان نوروزی عنوان کرد: مسیریابی، مراکز اسکان و اماکن گردشگری و پارکینگ، خدمات عمومی (نانوایی، گرمابه، مراکز درمانی و...)، فعالیت‌های فرهنگی و... از موضوعات این تماس‌ها بوده است. همچنین بالغ بر ۱۱۰۰ مورد گزارش ناظران شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تمرکز بر مراکز اسکان و اماکن گردشگری و تفریحی و مهلت زمانی ۳ساعته برای رسیدگی و رفع ثبت شده است. این گزارش می‌افزاید: پرسشگران با حضور فیزیکی بین مردم به جمع‌آوری نظرات آن‌ها در خصوص فعالیت‌ها و خدمات نوروزی شهرداری در موضوعات ترافیک، فرهنگی، بوستان و فضای سبز، خدمات‌دهی مراکز اسکان و گردشگری و... می‌پردازند و گزارش‌ها هرروزه در اختیار شورای اسلامی شهر شیراز قرار می‌گرفت.
قابل‌ذکر است، میهمانان نوروزی از اصفهان، تهران و خراسان رضوی نیز بیشترین تماس را با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیدند و افکارسنجی از شهروندان گردشگران و زائران مجموعاً ۱۶۰۰ نفر بوده است. مرکز ۱۳۷ در سه نوبت ‌کاری به‌صورت ۲۴ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی و راهنمایی مسافران بوده و هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی