[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اغتشاشات به بازار بورس، طلا و ارز آسیب زد ، روزنامه شیراز نوین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هدف بانیان آشوب‌ها را آسیب زدن به چرخه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: اغتشاشات به تولید و معیشت مردم آسیب وارد می‌کند.
محمد صفایی در گفت و گو با ایرنا، درمورد تأثیر اغتشاشات بر اقتصاد کشور بیان داشت: آشوب‌ها در نظم اجتماعی و اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرد؛ زیرا زمانی که بازار فروش محصولات با مشکل مواجه شود و تولیدکننده توان فروش محصولات خود را نداشته باشد، تولید در کشور دچار چالش می‌شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دشمنان در تحریم‌های حداکثری نتوانستند به اهداف مدنظر خود دست یابند، بیان داشت: یکی از دلایلی که دشمنان پروژه اغتشاشات را دنبال می‌کردند، این بود که در حوزه اجتماعی و اقتصادی اخلال ایجاد کرده و به تولید آسیب بزنند. نماینده مردم گناباد طرح آشوب‌های کور در کشور را مخل نظم و امنیت دانست و افزود: اغتشاشات در کشور به حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار بورس، طلا و ارز آسیب وارد کرد و مسلماً دلیل بخشی از تورم موجود بازار، اغتشاشات است. صفایی هدف بانیان آشوب‌ها را آسیب زدن به چرخه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: اغتشاشات به تولید و معیشت مردم آسیب وارد کرد، اما مردم بصیر کشورمان با هوشیاری تحت تأثیر تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرند. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به محدودیت‌های اینترنتی و پلتفرم‌های خارجی بیان داشت: محدودیت‌های این حوزه خسارت‌هایی را به کسب و کار آنلاین وارد کرده است و امیدواریم که وزارت ارتباطات در این حوزه هوشمندانه تر عمل کند تا مردم از این ناحیه دچار چالش و مشکلات نشوند.
وی اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت که ناآرامی و آشوب‌ها هرچند وجهه سیاسی و اجتماعی دارد، اما ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد دارد و اثرات نامطلوب اعتراضات بر تولید ناخالص داخلی، ناشی از انقباضات شدید در بخش خدمات و تولید است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی