[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۷۸۰
  • دوره جدید

استاندار فارس: مدت پاسخگویی به مراجعان در ادارات کاهش یابد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید تدابیری اتخاذ کنند تا مدت و روال پاسخگویی به تقاضا و خواسته‌های مراجعان و ارباب رجوع تا حد ممکن کاهش یابد.
به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه در حاشیه ملاقات مردمی ‌در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: برگزاری چنین نشست‌ها و ملاقات‌هایی کمک خواهد کرد که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده، پاسخ لازم را به آن تقاضا بدهند.
وی ادامه داد: البته برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظف‌اند تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند. او اظهار داشت: حضور مدیران در این جلسات ملاقات‌های مردمی‌ باعث می‌شود وقت مردم کمتر در راهروهای ادارات و دستگاه‌ها تلف شود یا پاسخ‌های مبهم به آنها داده نشود. استاندار فارس افزود: در جلسه ملاقات مردمی‌ امروز نیز تقاضای بیش از 70مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست‌ها صادر شد. مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس هم گفت: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی‌ استاندار فارس، به 38درصد پاسخ مثبت، 33درصد پاسخ منفی و به 17درصد مشاوره داده شد و 12درصد نیز در دست اقدام است. دارا کیانی افزود: بررسی‌ها نشان داد که بالاترین کیفیت پاسخ‌دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی