[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۱۳۴
  • دوره جدید

تورهای رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

معاون دفتر روابط عمومی ‌وزارت جهاد کشاورزی گفت: خبرنگاران در قالب تورهای رسانه‌ای با هدف معرفی ظرفیت‌های کشاورزی از طرح‌ها و پروژه‌های شاخص این بخش بازدید می‌کنند. به گزارش روابط عمومی‌ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید شهاب سیدمحسنی روز یکشنبه شانزدهم تیرماه در همایش خانواده بزرگ روابط عمومی ‌این استان بیان کرد: بخش کشاورزی نیازمند منزلت بخشی، اعتبار و موضوعیت بخشی بوده و در همین راستا روابط عمومی ‌وزارت جهاد کشاورزی در تلاش است با کمک رسانه‌ها فرهنگ، منزلت و قابلیت بخش کشاورزی را به جامعه معرفی کند. به گفته وی، محور کار روابط عمومی‌ جهاد کشاورزی تعیین سیاست‌های اطلاع رسانی در بخش است که در این مسیر سعی شده با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای ارتباط و تعامل ‌اثربخشی با جامعه کشاورزی کشور برقرار شود. سید محسنی افزود: برقراری تعامل مؤثر با خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان ابزارهای انتقال پیام و اطلاعات در انتقال مفاهیم بخش کشاورزی از دیگر اقدامات روابط عمومی ‌وزارت جهاد کشاورزی است. سید محسنی با اشاره به طرح‌های محوری بخش کشاورزی از جمله پرورش ماهی در قفس با هدف توسعه آبزی پروری در کشور و احیای 550 هزار هکتار از اراضی دشت خوزستان و ایلام، افزود: جهت تسهیل در روند اجرا و توسعه طرح‎های شاخص در مراحل مختلف پیوست اطلاع‌رسانی تهیه شده است. وی با بیان اینکه تغییر کشاورزی از سنتی به مدرن از دیگر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: روابط عمومی ‌در ارتباط با معرفی ابزار و روش‌های نوین با استفاده از تکنیک‌های مختلف همکاری می‌کند. به گفته وی مکانیزه شدن کاشت و برداشت برنج در شمال کشور، گام برداشتن به سوی خوداتکایی در تولید روغن و افزایش بی‌سابقه روش‌های نوین آبیاری از 1200 هکتار در سال 92 به بیش از ۲ میلیون و 150 هزار هکتار در سال جاری از تحولات مثبت بخش کشاورزی در سنوات اخیر است. این نشست روز دوم میزبان معاون اداره دفتر روابط عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی بود.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی