اتحاد و تعامل، رویکرد تازه در خدمترسانی شهری، روزنامه شیراز نوین
شهردار کلانشهر شیراز در بازدیدی سرزده از منطقه یک، با تأکید بر اتحاد و تعامل، مسیر تازهای برای ارتقا و تحول در خدمترسانی شهری این منطقه ترسیم کرد. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، شهردار کلانشهر شیراز با همراهی مدیران ارشد، با حضوری میدانی در شهرداری منطقه یک، رویکردی نوین بر پایه همدلی، شفافیت و ارتقای خدمات شهری را به نمایش گذاشت؛ حرکتی که زمینهساز تعامل سازنده میان مدیریت شهری، کارکنان و شهروندان شد. محمدحسن اسدی همراه با معاونان و مدیران ارشد شهرداری، در قالب بازدیدی هدفمند، روند کاری و کیفیت خدماترسانی در شهرداری منطقه یک را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد. در این بازدید، شهردار شیراز با گفتوگوهای صمیمانه با مدیران و کارکنان مجموعه بر اهمیت همدلی و تقویت انگیزه در میان نیروی انسانی تأکید کرد و نقش اساسی آن را در افزایش کیفیت خدمات به مردم مهم دانست. وی بر ضرورت فراهمکردن محیطی پویا و حمایتگر برای کارکنان تأکید و اظهار کرد: رضایت و انگیزه سرمایه انسانی، پشتوانهای بیبدیل برای تحقق اهداف مدیریت شهری است.
اسدی با اشاره به نقش محوری شهروندان در تحول شهری، افزایش شفافیت، مسئولیتپذیری و پاسخگویی را راهکارهایی برای رشد اعتماد عمومی دانست و تعامل مستمر با مردم را عامل ارتقای خدمات شهری عنوان کرد.در ادامه این دیدار، شهردار شیراز بر تسریع رسیدگی به درخواستهای مردمی و تقویت ارتباط بیواسطه با شهروندان تأکید و دستورات لازم برای بهبود پاسخگویی را صادر کرد. سارا قائدی، شهردار منطقه یک شیراز، نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده، توسعه زیرساختها و خدمات شهری را نتیجه برنامهریزی منسجم و حمایتهای مدیریت شهری دانست.وی بر اهمیت جلب مشارکت مردمی، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تداوم همدلی درونسازمانی برای اجرای پروژههای موفق تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود تداوم این ارتباط نزدیک با مردم موجب رفع سریعتر مشکلات و تعالی منطقه یک شود. این بازدید با شنیدن نظرات و دغدغههای شهروندان و تعامل دوسویه مدیران شهری و مردم، گامی مؤثر در راستای بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی در منطقه به شمار میرود.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین