شهر صدرا در مسیر هوشمندسازی ، روزنامه شیراز نوین
شهردار صدرا خبر داد:
شهر صدرا در مسیر هوشمندسازی
مجتبی پارسایی: سامانه هوشمند «سرا ۱۰» با هدف ارتقا کیفیت خدمات شهرسازی و تسهیل ارتباط شهروندان راهاندازی شد.
شهردار صدرا از راهاندازی کامل سامانه هوشمند توسعه شهری (سرا ۱۰) در صدرا خبر داد و گفت: شهرداری صدرا با هدف ارتقا کیفیت خدمات حوزه شهرسازی و تسهیل ارتباط شهروندان و نهادهای مرتبط با مدیریت شهری، سامانه هوشمند (سرا ۱۰) که از ابتدای سال ۱۴۰۳ بر روی بستر تحت وب شروع کرده بود پس از بررسی و تلاشهای فراوان بهصورت کامل در سال ۱۴۰۴ راهاندازی نمود. وی سامانه هوشمند توسعه شهری را بستری نوین و کارآمد برای ارائه خدمات الکترونیکی حوزه شهرسازی به شهروندان و مهندسین ناظر ساختمانی و سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست و افزود: سامانه (سرا ۱۰) نقش مهمی در شفافسازی فرایندها، افزایش سرعت پاسخگویی و بهبود در رضایتمندی مردم ایفا مینماید. پارسایی تأکید کرد: سامانه هوشمند (سرا ۱۰) با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا بهعنوان یک پلتفرم جامع، خدمات متنوعی ازجمله مدیریت امور شهروندی، پیگیری درخواستها، ثبت گزارشات ناظرین ساختمان، امکان ارسال و دریافت برخط فایلهای نقشهبرداری و نقشههای معماری را بدون نیاز به چاپ نقشهها و بدون نیاز به حضور مهندسین طراح و ارائه اطلاعات لحظهای در اختیار کاربران قرار میدهد. به گفته شهردار صدرا قابلیتهای سامانه هوشمند توسعه شهری موجب تسهیل فرایندهای مرتبط با صدور مجوزهای ساختمانی و نظارت بر اجرای پروژهها شده و به کاهش مراجعات حضوری شهروندان و ناظرین، صرفهجویی در زمان و افزایش بهرهوری کارکنان شهرداری کمک میکند. پارسایی خاطرنشان کرد: راهاندازی سامانه (سرا ۱۰) نشاندهنده تعهد شهرداری صدرا به توسعه هوشمندسازی شهری و ایجاد شهر پایدار و دیجیتال است که میتواند بهعنوان الگویی موفق در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و بهبود تعاملات بین دستگاههای مرتبط مطرح گردد. وی با بیان اینکه شهرداری صدرا همواره در تلاش است با استفاده از فناوریهای نوین، محیطی بهتر، امنتر و هوشمندتر برای همه شهروندان فراهم کند، گفت: راهاندازی کامل سامانه (سرا ۱۰) در حوزه ارائه خدمات شهرسازی، شهرصدرا را به سمت هوشمندسازی و توسعه پایدار پیش میبرد و بستری مناسب برای مشارکت فعال شهروندان در فرایندهای شهری فراهم میکند، همچنین سامانه یکپارچه شهرسازی
(سرا ۱۰) در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان میتواند در تسریع امورات مراجعین و خدمات شهرسازی معماری، نقش بسزایی داشته باشد.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین