[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افزایش ساعات ارائه خدمات روان‌شناختی از طریق سامانه ۱۳۷، روزنامه شیراز نوین

مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اطلاعات موجود نشان می‌دهد که از بین حوزه‌های پاسخ‌گو بیشترین استقبال از مشاوره روان‌شناختی در سامانه ۱۳۷ شهرداری صورت پذیرفته است، گفت: شهرداری شیراز نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد این سامانه با هدف رفع نواقص و ایرادهای برنامه مذکور جهت اطلاع‌رسانی گسترده و مؤثر این برنامه به شهروندان اقدام نماید. مسعود زارعی با بیان اینکه رفع نواقص و ارتقای سامانه ۱۳۷ در افزایش ارائه خدمات باکیفیت‌تر و رضایتمندی شهروندان مؤثر است، خاطرنشان کرد: توجه به اینکه در حال حاضر مرکز مشاوره تلفنی به شهروندان از طریق مرکز ۱۳۷ در قالب طرح روی خط شهر، توسعه و به‌کارگیری برنامه کاربردی اپلیکیشن سامانه ۱۳۷ با عنایت به نیاز مبرم شهروندان به بهره مندی و استفاده از روش‌های نوین، کم‌هزینه و شفاف جهت طرح و پیگیری شکایت‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به ویژه در حوزه خدمات شهری در حال انجام است، رفع اشکالات در راستای رضایتمندی شهروندان بسیار کارگشاست. آنگونه که رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر عنوان می‌کند، سامانه ۱۳۷ هر روز هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵، آماده ارائه خدمات روان‌شناسی به شهروندان است.
زارعی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت پیمانکار، به زودی امکان ثبت موضوعات مشاوره نیز در نرم افزار ۱۳۷ برای مشاوران فراهم خواهد بود که با این قابلیت امکان گزارش‌گیری دقیق نسبت به موضوعات مشاوره شده امکان پذیر است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای ششم با بیان اینکه طرح فوق برای اولین بار در سطح کشور آغاز به کار نموده و در مرحله آزمایشی قرار دارد، گفت: در صورت استفاده شهروندان از این طرح و ایجاد زیرساخت‌های لازم، روزها و ساعت‌های پاسخ‌گویی افزایش خواهد یافت. زارعی از اضافه کردن پاسخ‌گویی در حوزه‌های خدمات شهری، حقوقی و عمران و... به سایر حوزه‌های قبلی سامانه ۱۳۷ خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان دریافت درخواست‌ها و شکایت شهروندان از طریق ثبت اینترنتی و اپلیکیشن موبایلی فراهم است.
زارعی عضو شورای شهر شیراز عنوان کرد: با توجه به نیازسنجی‌ها و آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته طی مدت اخیر، برنامه‌ریزی لازم جهت ارتقای این سامانه با هدف پاسخ‌گویی به شهروندان صورت گرفته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی