[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مانع‌زدایی از مشکلات صنعتگران، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور در سه واحد تولیدی منطقه ویژه شامل بایرکس فارس، قصر بازی پارسیان و سامانه‌های نوین افرا از آنها بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. 
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا با بیان اینکه دیدار چهره به چهره و بازدید میدانی از واحدهای مستقر در منطقه از مهم‌ترین اهداف مجموعه مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز است، گفت: واحدهای تولیدی و مجموعه‌های مستقر در منطقه ویژه به عنوان افرادی که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند با وجود مشکلات میدان را خالی نکرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این مهم‌ترین دلیلی است که باید ارج نهاده و زمینه‌های رفع موانع فعالیت و تسریع امور آنان مهیا شود.
مصفا در بازدید از سه واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با اشاره به اینکه مجموعه منطقه ویژه در جهت رونق اشتغال، اقتصاد و تسهیل امور صنعتگران به صورت کامل در کنار فعالان اقتصادی قرار دارد، افزود: قطعاً رفع موانع تولیدکنندگان به صورت قانونی علاوه بر محرک اقتصاد، باعث ایجاد امید و انگیزه میان صنعتگران خواهد شد. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به اینکه مجموعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جهت رفع موانع تمام تلاشش را برای پیگیری، حل و احصای مشکلات تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت، ادامه داد: معتقدم که تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی به عنوان خط مقدم تمام حوزه‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی در شکوفایی، توسعه و رونق کشور داشته باشند. مصفا با اشاره به اینکه قطعاً اقدامات لازم جهت برطرف کردن خواسته و نیاز‌های صنعتگران از اولویت‌های مجموعه منطقه ویژه به شمار می‌رود، بیان کرد: احساس امنیت در وجود سرمایه‌گذاران و مدیران صنایع باعث افزایش بهره وری مناسب و رونق در تمام 
بخش‌ها می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از صنعتگران و مدیران کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی تقاضا کرد که جهت رفع موارد و مشکلاتی که راهکار قانونی دارند، تمام موضوعات را به مجموعه منطقه ارائه دهند. وی ادامه داد: قطعاً خروجی نشست چهره به چهره باعث می‌شود تا دو طرف بتوانند راه حل مناسب جهت تمام موارد و مشکلات موجود پیدا کنند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه قطعاً نگاه توسعه‌ای و کنار هم بودن سرمایه‌گذاران با مسئولان باعث می‌شود تا تمام مجموعه‌ها در کنار یکدیگر رشد کنند، بیان کرد: جلوگیری از بیکاری و تعدیل نیرو تأثیرات زیادی در تمام ابعاد اجتماعی و اقتصادی خواهد گذاشت و این در حالیست که سودآوری شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی تأثیر بسزایی در رونق منطقه ویژه دارد. بر پایه این گزارش، در این بازدید مدیران مجموعه‌ها به بیان مشکلات و چالش‌های موجود پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی