[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرونده کش‌دار کمربندی ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: هم شهرداری شیراز و هم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هر دو در مقابل بزرگراه امام خمینی(ره) (کمربندی) شیراز مسئولیت دارند. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، محمدهادی ایمانیه، چهارشنبه در شورای تصادفات استان در شیراز افزود: بر این اساس و مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار مسئول کمربندی جنوبی است و اداره کل راهداری استان نیز مسئولیت کمربندی شمالی را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: تاکنون نیز در این محور اقداماتی انجام شده که جای تقدیر دارد اما انتظار است که این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.
استاندار فارس خواستار استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها در بهبود فرهنگ ترافیک شد و گفت: در همین راستا، یک تفاهم نامه بین اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و شورای ترافیک استان منعقد شود تا بر اساس آن بتوان از ظرفیت دانش آموزان مدارس نیز در این زمینه استفاده کرد.
ایمانیه بر لزوم استفاده از ظرفیت استادان و نخبگان دانشگاهی در حوزه ترافیک و تصادفات فارس نیز تأکید کرد و ادامه داد: سه نفر از استادان رشته‌های مرتبط به عنوان عضو افتخاری به طور ثابت در شورای ترافیک حضور داشته باشند.
او افزود: همچنین می‌توان از ظرفیت ائمه جمعه استان فارس نیز در قالب تفاهم نامه‌ای با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بهره برد.
وی بیان کرد: در بحث برخورد با متخلفان و ناقضان قوانین راهنمایی و رانندگی نیز صدور احکام قضایی می‌تواند به کاهش تخلفات کمک کرده و در فرهنگ سازی ترافیک مؤثر باشد. او گفت: در همین ارتباط پیشنهادهایی برای ارائه به مسئولان قضایی استان تهیه شود.
استاندار فارس، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی گفت: ضرورت دارد که در این زمینه نیز هماهنگی و برنامه‌ ریزی‌های منسجم، منظم و ضروری انجام شود.
ایمانیه خواستار توجه مدیران به اجرایی شدن مصوبات شورای تصادفات استان شد و گفت: دستگاهی که نسبت به اجرای این مصوبات کوتاهی می‌کند، معرفی شود تا در خصوص علت آن 
توضیح دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی