[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بمب نقل‌وانتقالات زمستانی ترکید ، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را با قراردادی دو‌و‌نیم ساله به خدمت گرفته است.
چیزی که در ابتدا عجیب و رؤیا به نظر می‌رسید، تحقق پیدا کرده است. کریستیانو رونالدو با عقد قراردادی 2 فصل و نیمه راهی النصر شد. فوق ستاره پرتغالی به ماجراجویی‌هایش در آسیا و عربستان ادامه خواهد داد، مسئله‌ای که 3 ماه پیش مطرح کردن آن، یک جوک خنده‌دار به نظر می‌رسید.
دو ساعت بعد از‌ اینکه رسانه‌های مختلف از نهایی شدن ‌این انتقال خبر دادند، باشگاه النصر با انتشار تصاویر ‌این بازیکن در کنار مدیران باشگاه سعودی با پیراهن شماره ۷، از به خدمت گرفتن او خبر داد.
در بیانیه باشگاه النصر بعد از رسمی ‌شدن انتقال رونالدو آمده است:«این بیش از تاریخ سازی است.‌ این قراردادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل‌های آینده ماست. کمک به پسران و دخترانی که بتوانند بهترین خود باشند. رونالدو به خانه جدید خود خوش آمدید!»
زمینه‌های توافق میان کریستیانو رونالدو و النصر در نوامبر گذشته و در اواسط جام جهانی آغاز شد و اکنون انعقاد ‌این قرارداد یک واقعیت است و النصر مهمترین امضای تاریخ خود را رسمی‌کرد.
اولین خبر درباره دریافت پیشنهاد وسوسه انگیز تیمی ‌از عربستان برای کریستیانو رونالدو، در 23 نوامبر منتشر شد. جام جهانی تازه شروع شده بود و رابطه بین CR7 و یونایتد از قبل قطع شده بود.
این پرتغالی به دنبال یک مقصد جدید بود و آنجا بود که پیشنهادی از عربستان به دست او رسید. قرارداد سرگیجه‌آور 200 میلیون یورویی، او را به پردرآمدترین فوتبالیست جهان تبدیل کرد و او ‌این بار پیشنهاد بزرگ عربستان را پذیرفت؛ چیزی که تابستان گذشته رد کرده بود.
این بازیکن در هفته‌های اخیر به ‌این موضوع فکر می‌کرده است، اما در نهایت آن را پذیرفت و آن طور که مارکا گزارش داده است، او 2 فصل و نیم به پروژه تیم عربستانی کمک می‌کند و به ازای هر فصل، مبلغ 200 میلیون یورو دریافت می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی