خوشمزهها میدانداری میکنند، روزنامه شیراز نوین
سعیدرضا امیرآبادی- گروه گزارش
///اشاره:
نشاطافزایی، ارمغان رویدادمحوری است. در تقویم جهانی، مناسبتهای زیادی وجود دارند که با بهرهگیری از آنها میتوان زمینه گردهمایی شهروندان را فراهم ساخت و بارقههای نشاط و شادابی را در جامعه تقویت کرد. امروز صنعت فستفود از مخاطبان بیشماری برخوردار است و برگزاری نخستین همایش روز جهانی فستفود در شیراز میتواند سرآغازی برای ارتقای سلامت این صنعت خوشمزه که سهم مهمی در اشتغال دارد، فراهم آورد. در ادامه، گزارش نشست خبری نخستین همایش روز جهانی فستفود در شیراز را میخوانید؛
مدیرعامل شرکت رویدادسازان توسعه پارس گفت: پشت هر محصول فستفود، دانشی فنی، نظارتی دقیق و تلاشی کارآفرینانه نهفته است. حسین دشتی با اشاره به نقش این شرکت در طراحی و اجرای برنامه، گفت: مسئولیت برگزاری نخستین همایش روز جهانی فستفود در شیراز، فرصتی ارزشمند برای نمایش همکاری میان بخش خصوصی، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی است. وی افزود: این همایش نمونهای موفق از مشارکت میان بخش عمومی و خصوصی در جهت تقویت اقتصاد شهری و حمایت از صنوف تولیدی و خدماتی محسوب میشود. وی تأکید کرد: این رویداد براساس اصول علمی و استانداردهای حرفهای طراحی شده و هدف آن ایجاد بستری برای معرفی برندهای برتر، نمایش تازهترین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فراهم کردن زمینه گفتوگوی تخصصی میان فعالان و ذینفعان صنعت فستفود است.
مدیرعامل شرکت رویدادسازان توسعه پارس درباره ساختار و محتوای همایش، توضیح داد: این برنامه در تاریخ نهم آذرماه برگزار خواهد شد و شامل بخشهای تخصصی آموزشی، نمایشگاهی، تقدیر از واحدهای برتر و بخش ویژه استارتاپی است.
دشتی ادامه داد: بخش تقدیر از واحدهای برتر، به اعطای نشان کیفیت و تعهد به واحدهای نمونه فستفود در استان فارس اختصاص دارد که براساس شاخصهای استانداردسازی، رعایت الزامات بهداشتی و رضایتمندی مشتریان ارزیابی میشوند.وی عنوان کرد: در بخش ویژه استارتاپی نیز برندهای نوپا و شرکتهای خلاق در حوزه فناوری غذا، مدلهای نوآورانه خود را در زمینه بستهبندی، تحویل و بهینهسازی خدمات، معرفی خواهند کرد. مدیرعامل شرکت رویدادسازان توسعه پارس اظهار داشت: طراحی این همایش با هدف ایجاد الگویی جدید از همکاری میان بخش صنفی و اجرایی انجام شده است تا بتواند در آینده بهعنوان یک الگوی موفق در سایر استانها نیز مورد استفاده قرار گیرد. وی تأکید کرد: هر رویداد صنفی، اگر با رویکرد استراتژیک و برنامهریزی علمی برگزار شود، میتواند به شکلگیری یک اکوسیستم یادگیری، نوآوری و رقابتپذیری منجر شود. مدیرعامل شرکت رویدادسازان توسعه پارس از رسانهها نیز خواست تا با بازتاب دقیق و حرفهای این رویداد، نقش مؤثری در فرهنگسازی و افزایش اعتماد عمومی نسبت به صنعت فستفود ایفا کنند. او افزود جامعه، باید بداند پشت هر محصول فستفود، دانشی فنی، نظارتی دقیق و تلاشی کارآفرینانه نهفته است و صنعت فستفود امروز، صنعتی مبتنی بر سلامت، ایمنی غذایی و نوآوری است.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین