[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رونمایی از اولین خرید زمستانی پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ مهاجم اسبق پرسپولیس با توافق با مدیران ‌این تیم، قراردادش را به امضا رساند.
 عیسی آل کثیر اولین خرید زمستانی پرسپولیس لقب گرفت و در ادامه فصل قادر خواهد بود ‌این تیم را همراهی کند.
آل کثیر که فصل گذشته دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شده بود، در شرایطی که اقدام دیرهنگامی ‌برای معالجه خود داشت، مدت‌ها از‌ این تیم دور ماند. او در ادامه بعد از مشورت‌هایی که صورت داد زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و طی مدت اخیر مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشت. 
مهاجم جنوبی تازه به خدمت گرفته سرخپوشان که در قرارداد قبلی خود توانسته بود روزهای درخشانی خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر بگذارد و یکی از عوامل ‌این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان در فصل 2020 محسوب می‌شد در ادامه با توجه به محرومیت عجیبی که گریبانگیرش شد، شش ماه از ترکیب ‌این تیم دور ماند.
آل کثیر در بازگشت نیز توانسته بود بار دیگر در قامت گلزن برای ‌این تیم ظاهر شود و مهمترین گل او در دربی و در جدال با استقلال بود. 
با ‌این حال یک بدشانسی دیگر و مصدومیت رباط صلیبی او را از ‌این تیم دور کرد. سماجت آل کثیر برای عدم انجام عمل جراحی اما‌ این مدت دوری را افزایش داده بود و در نهایت با نظر بیشتر پزشکان، او مجبور به عمل جراحی شد و طی مدت اخیر مراحل درمانی و بازیابی آمادگی بدنی، بار دیگر مورد توجه ‌این تیم قرار گرفت و اکنون به توافق نهایی با سرخپوشان دست یافته است.
قرارداد آل کثیر به مدت یک سال و نیم خواهد بود و برای فصل آینده باید توافق دوباره‌ای بین طرفین شکل گیرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی