[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۱۳۶
  • دوره جدید

ایجاد برند مشترك محصول خرما در سطح ملی، روزنامه شیراز نوین

با برگزاری نشست كنسرسیوم‌های صادراتی خرمای كشور در شیراز‌، در زمینه  ایجاد برندمشترك در سطح ملی برای محصول  خرما بحث و تبادل نظر شد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شركت شهرك‌های صنعتی استان فارس در این نشست كه با حضور مسئولان كنسرسیوم‌های صادراتی خرمای استان‌های كرمان‌، خوزستان، بوشهر‌، هرمزگان و فارس و نیز معاونان صنایع كوچك شركت شهرك‌های صنعتی این استان‌ها برگزار شد بر لزوم هم‌افزایی و تعامل به منظور ایجاد برند مشترك خرما تاكید شد. محمد جعفری مسئول كنسرسیوم‌های صادراتی سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم ایران در تولید خرما‌، تشكیل كنسرسیوم‌های صادراتی را از برنامه‌های این سازمان به منظور حمایت از صادرات خرما اعلام كرد و گفت: در این زمینه 4كنسرسیوم تشكیل و 2كنسرسیم نیز در مرحله تشكیل است. وی با تأكید بر ایجاد هم افزایی و تقویت كار گروهی در كنسرسیوم‌های صادراتی گفت: از چالش‌های مهم درزمینه علت توسعه نیافتگی كنسرسیوم ها را وجود رقابت‌های منفی اعلام كرد و گفت: با توجه به ضرورت صادرات محصولات كنسرسیوم‌های خرما و حضور منسجم در بازارهای خارجی‌، ایجاد هم افزایی كنسرسیوم ها در قالب تشكیل برند مشترك از راهكارهای مهم است‌. جعفری با بیان اینكه سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران نیز از تشكیل برند ملی در محصول صادراتی خرما حمایت می‌كند گفت: در این زمینه با مشخص شدن سازو كارها و تدوین برنامه جامع عملیاتی نسبت به مراحل ثبت و ایجاد این برند ملی با مشاركت مستقیم تمام كنسرسیوم ها‌ی خرمای كشور اقدام خواهد شد. وی همچنین از حمایت‌های سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران از طرح مطالعات بازار در كشورهای هدف صادراتی محصول خرما خبر داد وگفت: امیدواریم با تشكیل برند مشترك ملی صادراتی خرما تحول مناسبی در صادرات این محصول ایجاد شود. در این نشست یك روزه در خصوص نحوه ایجاد برندمشترك در سطح ملی برای محصول خرما بحث و تبادل نظر شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی