[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طرح بهارستان در ۳۵۰ روستای استان فارس در حال اجراست، روزنامه شیراز نوین

همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مانور جهادی «سردار دل‌ها» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد. در این مراسم وابسته سابق نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، به ذکر مطالبی در خصوص شخصیت سیدالشهدای مدافعان حرم و مقاومت پرداخت. سردار علی نژاد گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی، مردی بود که از جوانی و همچنین دوران دفاع مقدس در میدان‌های نبرد با تمام وجود در تمام صحنه‌ها حاضر بود و بعد از آن نیز جهاد و مبارزه را ادامه داد.
علی نژاد، سردار سلیمانی را نمونه برجسته‌ای از «محبوب دل‌ها شدن» توصیف کرد و اظهار داشت: او سردار دل‌ها شد چون اخلاص و نیت الهی در رفتار، عمل و گفتار ایشان موج می‌زد که به همگان نیز اثبات شده بود.
وی به جایگاه والا و محبوبیت سردار سلیمانی در قلب همه مردم به ویژه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان اشاره کرد و افزود: تمام مردم جهان چه شیعه و چه سنی و سایر ادیان و فرقه‌ها به ایشان علاقه داشته و محبت این شهید گرانقدر در دل همه ملت ایران و جهان قرار دارد.
شجاعت، نبوغ نظامی، بی‌باکی، ولایت‌پذیری و ولایت‌باوری، از دیگر ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود که هم‌رزم شهید سلیمانی به آن‌ها اشاره کرد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، نیز ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: 13 دی ماه، روز جهانی مقاومت و سومین سالگرد شهادت افتخارآمیز فرمانده همیشه در میدان سردار شهید سلیمانی و هم‌رزم شهیدش ابومهدی المهندس و سایر همسنگران شهیدش است. حمیدرضا کریمی فرد ادامه داد: این مجاهد نستوه، نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی و دفاع از میهن و کشورهای اسلامی و مظلوم منطقه بود که هنوز هم شنیدن نام و مکتبش، ترس را بر جان استکبار جهانی طنین انداز می‌کند.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه به اجرای موفق پروژه‌های طرح بهارستان مربوط به حوزه فعالیت این شرکت در استان فارس اشاره کرد و گفت: طرح بهارستان در 350 روستای استان فارس با اعتباری بالغ بر 107میلیارد تومان در راستای بهسازی شبکه‌های برق روستایی 
در حال اجراست.
وی با تأکید بر اینکه طرح بهارستان کاملاً روستامحور است، خاطرنشان کرد: از مهرماه سال 1401 تاکنون این طرح به طور کامل در 300 روستا به اتمام رسیده و در50 روستای دیگر این استان نیز از پیشرفت بیش از90درصدی برخوردار است. 
این مقام مسئول تعویض 2388 اصله پایه، جابه‌جایی 750 اصله پایه، اصلاح و تبدیل 24 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار، بهینه سازی بیش از 8 کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب 107 دستگاه ترانس، نصب و اصلاح 6833 دستگاه چراغ روشنایی معابر را از جمله اقدامات انجام شده در اجرای طرح بهارستان طی سال جاری عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری نمود: با تداوم اجرای طرح بهارستان در روستاهای استان فارس، بیش از پیش زمینه محرومیت زدایی و آسایش مردم در روستاها فراهم ‌شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی