[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، روزنامه شیراز نوین

ایرنا/ مربی اسبق پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار با گل‌گهر سیرجان فقط توانستند به پیروزی برسند و سه امتیاز بگیرند، اما فوتبال تماشاگر پسندی ارائه نکردند.
ناصر ابراهیمی ‌اظهار داشت: فوتبال ایران با افت فاحشی نسبت به گذشته روبه‌رو شده است. برای مثال، کیفیت بازیکنان امروزی را با بازیکنانی که در دهه ۶۰ بازی می‌کردند مقایسه کنید. بازیکنانی با کیفیت علی پروین، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی ‌و امیر قلعه‌نویی را پیدا می‌کنید؟
وی افزود: نه تنها پرسپولیس بلکه تیم‌های دیگر نیز از نظر فنی در سطح بالایی نیستند؛ بازی‌های جام جهانی در بالاترین سطح کیفی و فنی برگزار شد، وقتی فوتبال ایران را با فوتبال روز جهان مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم به اندازه ۴۰ سال عقب هستیم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی با گل‌گهرسیرجان فقط توانست به پیروزی برسد و فقط سه امتیاز را کسب کرد اما نتوانست فوتبال تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد.
ابراهیمی‌تصریح کرد: رقیب بعدی پرسپولیس، نساجی مازندران است، تیمی‌که هدایت آن را حمید مطهری کمک مربی سابق یحیی گل‌محمدی بر عهده دارد و به خوبی قرمزپوشان را می‌شناسد. این مسابقه یکی از جدال‌های حساس و سخت پرسپولیس است.
وی تأکید کرد: نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب سخت‌تری از نیم فصل دوم تیم‌ها خواهند داشت. در نیم فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشد. مربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت:به طور قطع استقلال رقیب اصلی پرسپولیس برای دست‌یابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است و در پایان فصل یکی از این دو تیم جام را بالای سر خواهد برد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی