[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

واکنش یک استقلالی به اظهارات جنجالی وزیر ورزش، روزنامه شیراز نوین


ایلنا/ مدیرعامل پیشین استقلال نسبت به حرف‌های جنجالی وزیر ورزش در مجلس واکنش نشان داد.
امیررضا واعظی آشتیانی پیرامون عملکرد حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در کل فلسفه تغییر وزرا در سازمان‌های مختلف این است که کارها بهتر از گذشته، ادامه پیدا کند و نقاط ضعف به قوت تبدیل شود. متأسفانه در چند سال اخیر نه تنها در ورزش بلکه در جاهای مختلف دیگر، افرادی به کار منصوب می‌شوند که هیچ اتفاق جدیدی را در ورزش رقم نمی‌زنند. ما در درجه اول باید از یک مدیر ورزشی توانمند برخوردار باشیم که در شرایط فعلی متأسفانه چنین چیزی نیست. ما با آقای سجادی در ورزش تغییری حس نکردیم.
وی افزود: مسائل مثبتی در ورزش رخ نداده و رویه گذشته ادامه پیدا کرده است. حتی نقاط ضعف گذشتگان نیز پوشش داده نشده است. عملکرد سجادی قابل دفاع نیست. ما باید یک قضاوت منطقی داشته باشیم. شاید سجادی انسان خوبی باشد اما مدیر خوبی نیست. ایشان قبلاً هم که معاون وزیر بودند عملکرد قابل دفاعی نداشتند. چیزی که دنیا آن را چهار دهه کنار گذاشته، این است که ورزش را به ورزشی‌ها بدهیم، به مدیران کارآمد که بتوانند اهداف خود را پیاده کنند.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اشتباهات وزیر ورزش فعلی تصریح کرد: در وهله اول انتصابات اشتباهی داشت و خیلی‌ها هم گفتند این انتصابات خودش نبوده است و از بیرون هدایت می‌شد، این خودش عذر بدتر از گناه است. هستند افرادی که ایشان انتخاب کرده ولی نتوانستند هیچ اتفاق جدیدی را رقم بزنند. البته این را هم بگویم که نظر،‌ نظر نمایندگان مجلس است، آن‌ها یا باید از حقانیت دفاع کنند یا سمت مسائل دیگر بروند. من بیشتر نگران این هستم که بعد از سجادی سراغ کسی بروند که ضعیف‌تر از او باشد.
آشتیانی درباره اینکه سجادی مدعی شده که قصد اعطای پناهندگی به بازیکنان ملی‌پوش در جام جهانی را داشتند، گفت: این هم از آن حرف‌هاست! این یک اتهام سنگین است و قطعاً در آینده‌ای بسیار نزدیک جنجال به پا خواهد کرد. باز هم می‌گویم اگر سجادی واقعاً چنین حرفی زده باشد، مجلس باید این موضوع را پیگیری کند، چون بسیار حرف عجیبی است زیرا که بازی کردن در جام جهانی یک افتخار بزرگ است و باعث افزایش قیمت گذاری بازیکن در سطوح بین‌المللی می‌شود. ما نمی‌دانیم گریه رامین رضاییان را بعد از گلزنی مقابل ولز ببینیم یا اتهامات سنگین سجادی را باور کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی