[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

نوروز بدون موازی کاری ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سفرهای نوروزی می‌تواند در زمینه توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای شهروندان استان بسیار مؤثر و ارزشمند باشد؛ و نیز می‌تواند مقدمه‌ای برای تشویق سایر شهروندان به انجام سفر در سایر فصول سال به استان فارس باشد.
به گزارش شیراز نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد‌هادی ایمانیه در جلسه شورای گفت و‌گوی دولت و بخش خصوصی، جلسات این شورا را فرصتی بسیار ارزشمند برای تبادل نظر در جهت توسعه و پیشرفت استان دانست و افزود: با توجه به در پیش بودن تصویب برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲، از اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقاضا شد، نسبت به تدوین مواد پیشنهادی این ۲ بخش به نحوی که قابل طرح در مجلس شورای اسلامی ‌و کمیسیون‌های مربوطه مجلس باشد، اقدام کنند.
دکتر ایمانیه در این جلسه از معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواست تا نسبت به تشکیل شورای هم اندیشی بین بخش خصوصی و بخش دولتی به‌صورت هفتگی اقدام کند؛ به نحوی که این جلسه به یک کانون تصمیم سازی تبدیل شود.
استاندار فارس، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی، گفت: بخش دولتی و بخش خصوصی، آماده استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی باشند.
وی افزود: سفرهای نوروزی می‌تواند در زمینه توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای شهروندان استان بسیار مؤثر و ارزشمند باشد و نیز می‌تواند مقدمه‌ای برای تشویق سایر شهروندان به انجام سفر در سایر فصول سال به استان فارس باشد.
استاندار فارس، با اشاره به سفر آتی وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان، گفت: این سفر در اواخر هفته جاری انجام خواهد شد و به همین منظور از اتاق بازرگانی، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواسته شد که نسبت به تشکیل یک میز خدمت ویژه صنعتگران و معدنکارانی که مشکلات آنان در استان امکان پیگیری و حل و فصل ندارد، با حضور وزیر صمت اقدام شود.
وی اضافه کرد: همچنین بنا شد برای آن دسته از صنایعی که قبل از دولت سیزدهم دچار رکود کامل بوده‌اند و طی این مدت امکان خروج آن‌ها از رکود میسر نشده، جلساتی به شکل مکرر تشکیل و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.
نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به تردیدهای موجود در خصوص خروج ۲۲۰ واحد تولیدی، صنعتی و گلخانه‌ای که پیشتر اعلام کرده بود، گفت: برخی بر این باور بودند که این اتفاق در استان رخ نداده که بنا شد این مسئله راستی آزمایی شود که نتیجه آن طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.
دکتر ایمانیه، در خصوص اقدامات انجام شده در جهت افزایش سرعت اینترنت در استان نیز گفت: امیدواریم با نهضتی که در زمینه توسعه و اجرای فیبر نوری در استان به زودی شروع خواهد شد، طی ماه‌های آتی شاهد تحولی چشمگیر در بحث سرعت اینترنت باشیم.
وی در ادامه گفت: در ارتباط با مسئله بین سازمان ارتباطات و شرکت مخابرات استان در راستای حمایت از کارخانه نوآوری، مقرر شد که با حضور پارک علم و فناوری، کارخانه نوآوری، سازمان ارتباطات و شرکت مخابرات استان، تفاهم نامه‌ای منعقد شود که مشکل این کارخانه حل شود.
 استاندار فارس، با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان، گفت: در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی از سوی متولیان امر انجام شده و معتقدیم که افزون بر ۹۰ درصد کار پیش رفته است.
وی اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه معتاد متجاهر در شهر، موارد را به ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گزارش کنند تا نسبت به جمع آوری آنان اقدام شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی