[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

توافق مسی با پاریسن ژرمن، روزنامه شیراز نوین

 لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، برای تمدید قراردادش با پاریسن‌ژرمن با مدیران ‌این باشگاه به توافق رسید. به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از مدتی قبل مذاکرات‌شان با نمایندگان لیونل مسی برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده بودند. 
قرارداد ‌این ستاره آرژانتینی با‌ این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیشنهادی برای تمدید قرارداد یک ساله تا تابستان 2024 به ‌این بازیکن ارائه شده است. حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که تمدید قرارداد مسی با پاریسن‌ژرمن قریب الوقوع است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دو طرف در همین هفته قرارداد جدیدی را به امضا خواهند رساند. 
گفته می‌شود که ‌این بازیکن مشتاق است که فوتبالش را در سطح اول اروپا ادامه دهد و با بازگشت به تمرینات پی اس جی موافقت نهایی‌اش با تمامی ‌موارد ‌این قرارداد را به مدیران ‌این باشگاه فرانسوی اعلام خواهد کرد. 
یکی از دلایل عجله مدیران پی اس جی برای امضای هرچه سریع‌تر قرارداد با مسی ‌این است که پیش از ‌این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال بازگشت او به بارسلونا خبر داده بودند. مدیران ‌این باشگاه و همچنین ژاوی نیز بارها از علاقه‌شان به همکاری دوباره با او صحبت کرده بودند و ‌این موضوع باعث نگرانی مدیران پی اس جی شده بود. 
مارکا همچنین مدعی شده است که اولین پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرارداد مسی در ابتدای فصل 23-2022 به او ارائه شده بود و ‌این بازیکن فرصت ‌این را داشت که در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی ‌این پیشنهاد را به صورت کامل بررسی کند. 
مسی که ‌این هفته به تمرینات تیمش بازخواهد گشت قرار است در تاریخ 19 ژانویه به همراه پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه روبه‌روی النصر قرار بگیرد که حالا از حضور کریستیانو رونالدو در ترکیبش بهره می‌برد و‌ این شاید آخرین رویارویی ‌این دو بازیکن در مستطیل سبز باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی